در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

شناسه محصول: NF28536
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF28536
دسته بندی: شیائومی
تولید کننده: شیائومی xiaomi
انتخاب رنگ:
ابی سفید مشکی
گارانتی:
گارانتی 18 ماهه
نحوه پرداخت:
فروشنده:
22,000,000
20,980,000 تومان 1,020,000 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • نحوه پرداخت:
  • اندازه: ۶.۶۷ اینچ
  • مقدار RAM: دوازده گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: ۲۵۶ گیگابایت
  • پردازنده‌ی مرکزی: ۲x Cortex-A۷۸ + ۶x Cortex-A۵۵
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

بدون هیچ تعریف اضافی باید قبول کنیم که شیائومی در زمینه گوشی‌های هوشمند میان‌رده، قدرتمند‌ترین گوشی‌های جهان را در اختیار دارد. در بین میان‌رده‌های سری Redmi هم شاهد رونمایی برخی از محصولاتی بودیم که چیزی از یک پرچمدار کم نداشتند و شیائومی Redmi Note...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت
نقد و بررسی

بدون هیچ تعریف اضافی باید قبول کنیم که شیائومی در زمینه گوشی‌های هوشمند میان‌رده، قدرتمند‌ترین گوشی‌های جهان را در اختیار دارد. در بین میان‌رده‌های سری Redmi هم شاهد رونمایی برخی از محصولاتی بودیم که چیزی از یک پرچمدار کم نداشتند و شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus 5G یکی از این گوشی‌های میان‌رده قدرتمند است. در نمای رو‌به‌رویی صفحه‌نمایش 6.67 اینچی این گوشی با رزولوشن بسیار خوب، نرخ بروزرسانی فوق‌العاده و روشنایی عالی، هیچ چیزی در ارائه کیفیت، وضوح تصویر، عملکرد روان و روشنایی بسیار خوب حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید کم نمی‌گذارد. سنسور دوربین اصلی 200 مگاپیکسل هم تمام توقعات شما را برای عکاسی در نور روز و نور شب به‌خوبی بر‌آورده می‌کند. یکی دیگر از برتری‌های این گوشی به نسبت گوشی‌های میان‌رده دیگر، بدون شک پردازنده دیمنیسیتی 1080 شرکت مدیاتک است که به راحتی هرچه تمام‌تر از پس اجرای سنگین‌ترین بازی‌های روز دنیا برمی‌آید. دوربین سلفی 16 مگاپیکسل هم در نور روز عملکرد بسیار خوبی دارد و در قسمت پشتی هم سنسور 8 مگاپیکسل فوق عریض، امکان ثبت تصاویر با زاویه دید گسترده و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسل هم امکان عکاسی از فاصله نزدیک را فراهم کرده است. باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعت و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع که توانایی شارژ 0-100 درصدی باتری را در مدت زمان 19 دقیقه را دارد، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی جذاب و دوست داشتنی است. در مجموع باید بگوییم که اگر می‌خواهید گوشی هوشمندی را خریداری کنید که در بسیاری از مشخصات فنی در نظر گرفته شده چیزی کم از یک پرچمدار نداشته باشد و از طرفی قیمت ارزان‌تری داشته باشد، بدون شک شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus 5G می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای شما باشد.

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

میان‌رده‌ای که برای پرچمداران خط و نشان می‌کشد

برخی از میان‌رده‌های موجود در بازار، از مشخصات فنی بهره برده‌اند که چیزی کم از گوشی‌های هوشمند پرچمدار و گران‌قیمت ندارند. شیائومی هم در این زمینه محصولاتی جالبی را روانه بازار کرده که Redmi Note 12 Pro Plus 5G یکی از آن‌ها است. در همان نگاه اول با توجه به طراحی در نظر گرفته شده، این گوشی به‌خوبی توانسته‌ است ظاهری در حد و اندازه پرچمداران را به نمایش بگذارد. در نمای رو‌به‌رویی از طراحی ناچ اینفینیتی O با بریدگی دایره‌ای شکل در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش استفاده شده که حاشیه بسیار کمی دارد و در مجموع سبب شده تا ۸۶.۸ درصد از نمای رو‌به‌رویی را صفحه‌نمایش به خودش اختصاص دهد. صفحه‌نمایشی یکدست، زیبا و البته وسیع و با حاشیه‌های بسیار کم.

در قسمت پشتی اما زبان طراحی جدید شیائومی را شاهد هستیم که چنین طراحی پیش از این برای مدل استاندارد این گوشی هم استفاده شده بود. معماری مستطیلی شکل که سه سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. . وزن ۲۰۸.۴ گرمی این گوشی قطعا وزن سبکی به حساب نمی‌آید و در استفاده طولانی مدت کمی خستگی برای دست به‌همراه دارد. اما باید بدانید که همین وزن نه‌چندان سبک، نه‌تنها احساس افتادن در حین استفاده را کاهش می‌دهد، بلکه کاملا احساس استفاده از یک گوشی پرچمدار و رده بالا را به شما می دهد. درست است که این گوشی همانند بسیاری از پرچمدارن در برابر آب مقاوم نیست، اما پشتیبانی از استاندارد IP53 سبب شده تا در برابر پاشش قطرات آب مقاوم باشد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی