در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

گوشی شیائومی 12Pro 5G | حافظه 256 رم 12 گیگابایت ا Xiaomi 12 Pro 5G 256/12 GB

شناسه محصول: NF28534
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF28534
دسته بندی: شیائومی
تولید کننده: شیائومی xiaomi
انتخاب رنگ:
بنفش ابی مشکی
گارانتی:
گارانتی 18 ماهه
نحوه پرداخت:
فروشنده:
33,750,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • نحوه پرداخت:
  • اندازه: ۶.۷۳ اینچ
  • مقدار RAM: دوازده گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: ۲۵۶ گیگابایت
  • پردازنده‌ی مرکزی: ۱x Cortex-X۲ + ۳x Cortex-A۷۱۰ + ۴x Cortex-A۵۱۰
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

بررسی گوشی 12Pro گوشی 12Pro یکی از پرچم داران قدرتمند و زیبای شرکت Xiaomi است که با مشخصات قدرتمندی که دارد عملکرد خوبی را ارئه می‌دهد. این مدل در تاریخ 31 دسامبر 2021 در رنگ‌ها‌ی خاکستری، آبی، سبز و بنفش به بازار عرضه شده است. این گوشی دارای وزن 20...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
گوشی شیائومی 12Pro 5G | حافظه 256 رم 12 گیگابایت ا Xiaomi 12 Pro 5G 256/12 GB
نقد و بررسی

بررسی گوشی 12Pro

گوشی 12Pro یکی از پرچم داران قدرتمند و زیبای شرکت Xiaomi است که با مشخصات قدرتمندی که دارد عملکرد خوبی را ارئه می‌دهد. این مدل در تاریخ 31 دسامبر 2021 در رنگ‌ها‌ی خاکستری، آبی، سبز و بنفش به بازار عرضه شده است. این گوشی دارای وزن 204 گرم می‌باشد که نسبت به پرچم داران دیگر، وزن مناسبی به حساب می‌آید و در استفاده‌های طولانی باعث خستگی نخواهد شد. در قسمت تراشه شاهد یک چیپست اسنپدراگون 8 هستیم که عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد. دوربین گوشی نیز از یک پنل 3 گانه تشکیل شده که خوشبختانه عکس‌های با کیفیتی را ثبت می‌کند.

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

مشخصات گوشی 12Pro شیائومی

گوشی 12 پرو دارای طراحی ساده همراه با بدنه‌ای مقاوم درکنار سخت افزاری قدرتمند است و همین سبب شده تا نظر کابران زیادی را به خود جلب کند. صفحه نمایش آن با استاندارد گوریلاگلس ویکتوس محافظت می شود، نمایشگری که برای این دستگاه در نظر گرفته شده 6.7 اینچ و دارای کیفیت خوبی است. در قسمت تراشه نیز از یک چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده شده که قدرت پردازش بالایی دارد. مزیت دیگر در این محصول قابلیت پخش صدای استریو است که در پخش اسپیکر به طور کامل در مورد آن توضیح خواهیم داد، تا انتها همراه ما باشید.

1.صفحه نمایش گوشی 12Pro

گوشی 12 پرو یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی دارد، این نمایشگر دارای وضوح 1080 پیکسله و از نوع AMOLED است. همچنین حداکثر روشنایی این نمایشگر 1000 نیت خواهد بود. این صفحه نمایش دارای نرخ بروزرسانی 120 هرتز که عدد خوبی به حساب می‌آید. نسبت صفحه نمایش به بدنه 89.6 درصد است و این یعنی با صفحه نمایشی یکدست و حاشیه های کمتری مواجه خواهید بود. در مجموع با قابلیت‌هایی که این صفحه نمایش دارد، می‌توان گفت یکی از بهترین نمایشگر‌های موجود در بازار را دارد و مطمئنن شما هنگام تماشای فیلم یا انجام بازی‌های گرافیکی از کیفیت آن لذت خواهید برد.

گوشی 12 پرو شیائومی با رم 12 گیگابایت
گوشی ۱۲ پرو یک صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی دارد، این نمایشگر دارای وضوح ۱۰۸۰ پیکسله و از نوع AMOLED است.

2.سخت‌افزار گوشی 12Pro

گوشی Xiaomi 12Pro از پردازنده شرکت کوالکام و مدل قدرتمند Snapdragon 8 GEN1 بهره می‌گیرد که با معماری 4 نانومتری ساخته شده است. خوشبختانه این تراشه دارای عملکرد و دقت بالایی در پردازش داده‌ها هست که به شما امکان می‌دهد تمام امور گرافیکی خود را با نهایت سرعت انجام دهید. این پردازنده از هشت هسته، شامل یک هسته 3 گیگاهرتزی، سه هسته‌ی 2.50 گیگاهرتزی و چهار هسته 1.80 گیگاهرتزی تشکیل شده است. حافظه داخلی دستگاه نیز 256 گیگابایت در نظر گرفته شده و به 12 گیگابایت رم مجهز شده، همچنین پردازنده گرافیکی محصول Adreno 730 است که عملکرد بسیار خوبی دارد. در مجموع شما با این قدرت سخت‌افزاری می‌توانید تمام بازی‌های سنگین را اجرا کنید.

گوشی 12 پرو شیائومی با رم 12 گیگابایت
گوشی ۱۲ پرو شیائومی دارای پردازنده پرقدرتی است که اکثر بازی‌های روز دنیا را به راحتی اجرا می‌کند.

3.اسپیکرهای گوشی 12 پرو

شیائومی 12 پرو به اسپیکرهای چهارگانه استریو 24 بیت مجهز شده است. با وجود چنین اسپیکرهای قدرتمندی می‌توان با صدایی شفاف، واضح و با کیفیت به اجرای بازی‌ها، موزیک و تماشای فیلم ها پرداخت، وجود چنین اسپیکر هایی در یک گوشی کنار سایر قابلیت های آن یک مزیت برای گیمرها محسوب می شود. در مجموع مطمئنن کاربران از وضوح و کیفیتی که از بلندگو‌های دستگاه دریافت می‌کنند رضایت کامل را خواهند داشت.

4.مشخصات دوربین‌های گوشی 12 پرو

در پنل پشت گوشی 12Pro دوربین‌های 3گانه‌ای درون یک محفظه مستطیل شکل به همراه یک فلش LED قرار گرفته‌اند هر سه دوربین دارای سنسور 50 مگاپیکسلی هستند. سنسور اصلی 50 مگاپیکسل از نوع واید با گشودگی دیافراگم f/1.9 است. در نور روز نیز عملکرد بسیار خوبی را از آن شاهد خواهیم بود. سنسور دوربین تله فوتو نیز 50 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.9 هست و زوم دو برابری اپتیکال (زوم بدون افت کیفیت) از قابلیت های ویژه سنسور تله فوتو آن است. در نهایت سنسور فوق عریض (Ultrawide) گوشی 12 پرو نیز 50 مگاپیکسله و دارای گشودگی دیافراگم f/2.2 هست که تصاویری با زاویه دید گسترده و ثبت تصاویر جذاب با کیفیت عالی را به ثبت می‌رساند. در نهایت دوربین سلفی گوشی 32 مگاپیکسل از نوع عریض بوده و در نور روز تصاویر خوبی را به ثبت می‌رساند.

گوشی 12 پرو شیائومی با رم 12 گیگابایت
خوشبختانه گوشی ۱۲ پرو شیائومی دارای مجموعه لنز‌های با کیفیتی است.

کیفیت فیلم برداری 12Pro

دوربین های سه‌گانه گوشی شیائومی 12Pro توانایی ضبط تصاویری با کیفیت حداکثر 8K با سرعت 24 فریم بر ثانیه، 4K با سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه، 1080 پیکسل با سرعت 30، 120، 240، 960 فریم برثانیه و حداقل فیلم برداری 720 پیکسل با سرعت 1920 فریم بر ثانیه را دارد. خوشبختانه در قسمت فیلم‌برداری نیز شاهد عملکرد بسیار خوبی از دستگاه هستیم.

گوشی 12 پرو شیائومی با رم 12 گیگابایت
دوربین های سه‌گانه گوشی شیائومی ۱۲Pro توانایی ضبط تصاویری با کیفیت حداکثر ۸K با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه، ۴K با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه است.

5.باتری گوشی Xiaomi 12Pro

شیائومی گوشی 12 پرو را به یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 4600 میلی آمپری مجهز کرده که این  باتری غیرقابل تعویض توسط کاربر است. شما به ازای هربار شارژ صد درصدی توانایی کار کمتر از دو روز استفاده معمولی را دارا خواهید بود. مزیت دیگری که شاهد هستیم پشتیبانی باتری از تکنولوژی شارژ سریع 120 وات است و برای شارژ صد درصدی آن تنها به 18 دقیقه زمان نیاز دارید. شارژ سریع بی سیم 50 واتی آن نیز گوشی را در مدت زمان 42 دقیقه به شارژ کامل می‌رساند. در نهایت علاوه بر این ویژگی ها دارای شارژ معکوس بی سیم 10 وات، فناوری +Quick Charge 4 و Power Delivery 3.0 است.

طراحی ظاهری گوشی 12Pro شیائومی

گوشی 12 پرو شیائومی از نظر طراحی ظاهری چیزی کم ندارد و شرکت شیائومی برای ساخت این دستگاه سنگ تمام گذاشته است. شما با در دست گرفتن دستگاه حس لوکس بودن آن را حس خواهید کرد. فریم این گوشی هوشمند از آلومینیوم، جلو وپشت دستگاه از شیشه ساخته شده، البته با ظرافتی مثال زدنی. حسگر اثرانگشت نیز در دستگاه تعبیه شده، این حسگر در زیر صفحه نمایش جای گذاری شده که باعث افزایش امنیت دستگاه شده است. در نهایت این محصول 204 گرم وزن دارد و در ابعاد 8.2 × 74.6 × 163.6 طراحی و ساخته شده است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی