در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کولر گازی اینورتر گرین 12000 مدل GWS-H12P1T1A

شناسه محصول: NF27448
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF27448
دسته بندی: کولر گازی
تولید کننده: گرین Green
نحوه پرداخت:
فروشنده:
28,000,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • رده مصرف انرژی: A
  • اینورتر: دارد
  • نوع عملکرد: سرمایش و گرمایش
  • ظرفیت (BTU/h): 9000
  • گارانتی: 5 سال ضمانت کمپرسور و 2 سال ضمانت قطعات فنی
  • نحوه پرداخت: نقدی %0Aشرایط اقساط با 25 درصد پیش پرداخت :%0A1- بازنشستگان و مستمر بگیران تامین اجتماعی طرح کیپا در اقساط 12 ماه
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ویژگی های کولر گازی اینورتر گرین مدل GWS-H12P1T1A  برای محیط هایی با متراژهایی بین 25 الی 35 متر مربع مناسب می باشد و در هر 4 جهت نصب محصول می تواند باد را تا 10 متر پرتاب کند . گازی که داخل این محصول مورد استفاده قرار می گیرد از نوع R410a مبرد بوده...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
کولر گازی اینورتر گرین 12000 مدل GWS-H12P1T1A
نقد و بررسی

ویژگی های کولر گازی اینورتر گرین مدل GWS-H12P1T1A

برای محیط هایی با متراژهایی بین 25 الی 35 متر مربع مناسب می باشد و در هر 4 جهت نصب محصول می تواند باد را تا 10 متر پرتاب کند . گازی که داخل این محصول مورد استفاده قرار می گیرد از نوع R410a مبرد بوده و دارای راندمان و کارایی بالا و بر چسب انرژی A می باشد . این محصول در بازه دمایی 15- الی 55 درجه سانتی گراد عملکرد خوبی دارد .

کولر گازی اینورتر گرین مدل GWS-H12P1T1A دارای فیلترهای ویتامین ث می باشد که با انتشار آن موجب بهبودی سیستم دفاعی بدن می شود . فیلتر یون نقره ضد باکتری می باشد و انواع قارچ ها و باکتری ها را از بین می برد. این محصول بسیار کم صدا می باشد و با پرتاب باد در تمامی جهت ها موجب توزیع یکنواخت جریان هوا در محیط نصب شده می شود .

آب و هوا به سه گروه معتدل و مرطوب ، گرم و خشک و گرم و مرطوب تقسیم می شوند . در اماکن مسکونی در مناطق معتدل و مرطوب برای هر متر مربع 400 تا 500 BTU ، در مناطق گرم و خشک برای هر متر مربع 500 تا 600 BTU و در مناطق گرم و مرطوب برای هر متر مربع 600 تا 800 BTU در نظر گرفته می شود . در اماکن اداری در مناطق معتدل و مرطوب برای هر متر مربع 500 تا 700 BTU ، در مناطق گرم و خشک برای هر متر مربع 600 تا 800 BTU و در مناطق گرم و مرطوب برای هر متر مربع 800 تا 1000 BTU در نظر گرفته می شود . در اماکن تجاری در مناطق معتدل و مرطوب برای هر متر مربع 700 تا 1000 BTU ، در مناطق گرم و خشک برای هر متر مربع 800 تا 1000 BTU و در مناطق گرم و مرطوب برای هر متر مربع 1000 تا 1200 BTU در نظر گرفته می شود .

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

کولر گازی اینورتر چیست؟

وقتی نوبت به انتخاب بهترین کولر گازی برای خانه یا محل کار شما می رسد ، کولر گازی اینورتر و غیر اینورتر محبوب ترین انتخاب هستند. بنابراین اگر تابستان امسال آماده غلبه بر گرما هستید ، تنها نیستید. سالانه میلیون ها واحد تهویه مطبوع به فروش می رسد و یک خانوار متوسط ​​بیش از 10 درصد قبض آب و برق خود را فقط برای واحدهای خنک کننده هزینه می کند. در اینجا این سوال پیش می آید که چگونه می توان واحد تهویه مطبوع مناسب را انتخاب کرد. عوامل مختلفی وجود دارد که ممکن است در تصمیم شما تأثیرگذار باشد اما یکی از مهمترین مواردی که باید قبل از خرید یکی از آنها مورد توجه قرار گیرد نحوه انتخاب بین این دو فناوری است: اینورتر و غیر اینورتر.

یک واحد تهویه مطبوع اینورتر دارای یک موتور کمپرسور با سرعت متغیر است که جریان مبرد را در داخل واحد تنظیم می کند تا ظرفیت خنک کننده و گرمایش را در صورت لزوم کنترل کند. سرعت موتور کمپرسور در یک واحد اینورتر مستقیماً با فرکانس منبع تغذیه متناسب است. این از یک سنسور با فرکانس متغیر برای کنترل سرعت موتور استفاده می کند که در واقع جریان مبرد را در داخل واحد تنظیم می کند تا در صورت لزوم مقدار مناسب خنک کننده یا گرمایش را تأمین کند. این چرخه های متناوب شروع را از بین می برد و در نتیجه بهره وری انرژی واحد را در طولانی مدت افزایش می دهد.

نحوه محاسبه ظرفیت کولر گازی اینورتر گرین 12000 مدل GWS-H12P1T1A  :

برای محاسبه ظرفیت کولر گازی اینورتر گرین 18000 مدل GWS-H18P1T1A  مورد نیاز در طبقه های وسط ساختمان به ازای هر متر مربع 400 تا 600 BTU  و در طبقات که پشت بام بالای آن ها پشت بام می باشد چون نور خورشید بر سقف آن ها می تابد به ازای هر متر مربع زیر بنایی که داریم ، بین 600 تا 800 BTU  در نظر میگیریم .

برای مثال : یک اتاق خوابی 12 متر مربع می باشد .این اتاق به اسپیلت 9000 نیاز دارد و سالن که 40 متر است به اسپیلت 24000 نیاز دارد .

این مدل محاسبه ای که انجام دادیم به صورت تقریبی و صرفا برای ساختمان های مسکونی می باشد که آب و هوایی مانند تهران را دارد و در آن فضا تجمع ایجاد نمی شود و فاصله بین سقف و کف ؛ 8/2 می باشد و در صورتی است که نمای شیشه ای یا ضلع شیشه ایی نداشته باشد و از تجهیزات پر مصرف الکتیکی استفاده نکنند .

قبل از انتخاب مدل‌های کولر گازی و اسپلیت‌ها به موضوع تک فاز بودن یا سه فاز بودن برق مصرفی آن توجه باید کرد و همچنین آمپر برق مصرفی آن را با آمپر (A)  کنتور برق ساختمان خود مقایسه فرمائید .

کولرهای اسپلیت ایستاده که با استفاده از برق سه فاز کار می کنند در سالن ها ، رستوران ها ، فروشگاه های بزرگ ، مساجد و … مورد استفاده قرار می گیرند و مانند کولرهای گازی اسپلیت دیواری دارای پنل بیرونی یا همان کندانسور می باشند .

کولر های گازی یا اسپلیت های اینورتر دار (inverter)، با توانایی راه اندازی آرام دور کمپرسور یا موتور کولرگازی و اسپلیت دارای کمترین مصرف برق و با گرید انرژی A هستند و از کولر گازی های معمولی مصرف کمتری دارند .

برای کاهش مصرف برق اسپیلت یا کولر گازی خود را روی 25 درجه سانتی گراد تنظیم کنید .

کولر گازی اینورتر گرین 12000 مدل GWS-H12P1T1A دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 2 سال ضمانت قطعات فنی کمپانی گرین می باشد .


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی