در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880C

شناسه محصول: NF27526
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF27526
دسته بندی: ماشین لباسشویی
تولید کننده: دوو - DAEWOO
نحوه پرداخت:
فروشنده:
20,580,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • تعداد برنامه های شستشو: 14 برنامه
  • ظرفیت لباسشویی: 8 کیلوگرم
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
  • رده مصرف انرژی: 35%- +++A
  • رنگ: سفید
  • گارانتی: گارانتی ۲۴ ماهه انتخاب سرویس - 10 سال خدمات پس از فروش - نصب و راه اندازی رایگان - حمل و نقل بعهده مشتری میباشد.
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

معرفی ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880C ماشین لباسشویی از لوازم ضروری در منزل محسوب می شود که تقریبا زندگی بدون این وسیله ی کاربردی سخت خواهد بود لباسشویی ها معمولا در مدل ها و برند های مختلفی تولید و عرضه می گردند که هر کدام از ب...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880C
نقد و بررسی

معرفی ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880C

ماشین لباسشویی از لوازم ضروری در منزل محسوب می شود که تقریبا زندگی بدون این وسیله ی کاربردی سخت خواهد بود لباسشویی ها معمولا در مدل ها و برند های مختلفی تولید و عرضه می گردند که هر کدام از برنامه های شستشو مختلف برخودار هستند. برند دوو از برند های معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی این بار محصولی با کیفیت به نام ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880C تولید کرده که از 14 برنامه شستشو بهره می برد. موتور ماشین لباسشویی از نوع دایرکت درایو بوده و دارای حداکثر دور خشک کن 1400 دور در دقیقه می باشد. تمسه در این نوع موتور حذف شده و موتور به طور مستقیم به دیگ شستشو متصل شده است موتور دایرکت درایو (Direct Drive) باعث لرزش و صدای کم و همچنین کاهش مصرف انرژی می شود. ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880C به سیستم ضد چروک مجهز شده که کار شستشو را به صورت ملایم انجام می دهد و همین امر مانع از چروک شدن بیش از حد لباس ها می گردد. شروع شستشو با تاخیر یکی دیگر از قابلیت های ماشین لباسشویی دوو به شمار می آید این برنامه به شما کمک می کند تا زمان شستشوی لباس ها را به تاخیر بیندازید و زمان شستشو را انتخاب کرده که این زمان از یک تا 24 ساعت قابل تنظیم است بنابراین می توانید با فعال کردن این برنامه به کار های عقب افتاده ی خود بپردازید.



ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880C

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

کیفیت ساخت بالا به همراه سیستم های پیشرفته شستشو

ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880C دارای قابلیت ها و مشخصات منحصربفردی می باشد، وجود صفحه نمایش مشکی که علاوه بر جذابیت ظاهری کاربری دستگاه را آسان تر می کند ، وجود هیتر نسل جدید نیکل دیفیوژن ، وجود تکنولوژی I-Potector برای محافظت از موتور ، سیستم امکان ادامه شستشو در صورت قطعی برق ، صفحه نمایش 5/7 اینچی با عملکرد لمسی ، سیستم قدرتمند شستشو پاششی Clean jet shower ، محفظه شستشوی زمردی و همچنین آبکشی بهداشتی با آب گرم اشاره کرد.ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880C از استانداردهای ملی و بین المللی برخوردار بوده و کیفیت ساخت آن بسیار بالاست. برای ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880C برنامه شستشوی اقتصادی در نظر گرفته شده که میزان مصرف آب را برای شستشو کاهش می دهد و از دمای پایین استفاده می کند. با استفاده از برنامه شستشوی سریع 22 دقیقه ای ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880C می توانید در مدت زمان کوتاهی لباس های خود را شستشو دهید. سیستم حباب ساز از برنامه های دیگر شستشو در ماشین لباسشویی 8 کیلویی دوو است این سیستم قابلیت ترکیب آب و مواد شوینده و تبدیل آن ها به میلیون ها حباب را دارد. حباب ها باعث تمیزی بیشتر و همچنین امکان شستشوی لباس‌ها در آب سرد می شود این کار در مصرف انرژی ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880C نیز صرف جویی می کند.



ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880C


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی