در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ماشین لباسشویی دوو سری سنیور 9 کیلویی مدل DWK-SE990S

شناسه محصول: NF27525
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF27525
دسته بندی: ماشین لباسشویی
تولید کننده: دوو - DAEWOO
نحوه پرداخت:
فروشنده:
24,500,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • تعداد برنامه های شستشو: 14 برنامه
  • ظرفیت لباسشویی: 9 کیلوگرم
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
  • رده مصرف انرژی: A+++ -60%
  • رنگ: نقره ای
  • گارانتی: گارانتی ۲۴ ماهه انتخاب سرویس - 10 سال خدمات پس از فروش - نصب و راه اندازی رایگان - حمل و نقل بعهده مشتری میباشد.
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

معرفی ماشین لباسشویی دوو سری سنیور 9 کیلویی مدل DWK-SE990S ماشین لباسشویی های موجود در بازار از انواع برنامه های شستشو طراحی شده اند که هر کدام قابلیت‌های مخصوص به خود را نیز دارند. ماشین لباسشویی دوو سری سنیور 9 کیلویی مدل DWK-SE990S به 14 برنامه ش...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
ماشین لباسشویی دوو سری سنیور 9 کیلویی مدل DWK-SE990S
نقد و بررسی

معرفی ماشین لباسشویی دوو سری سنیور 9 کیلویی مدل DWK-SE990S

ماشین لباسشویی های موجود در بازار از انواع برنامه های شستشو طراحی شده اند که هر کدام قابلیت‌های مخصوص به خود را نیز دارند. ماشین لباسشویی دوو سری سنیور 9 کیلویی مدل DWK-SE990S به 14 برنامه شستشو مجهز شده است. این مدل ماشین لباسشویی قابلیت اضافه یا کم کردن لباس بعد از شروع شستشو را دارد. اگر در زمان شستشو لباسی را فراموش کرده اید که به لباسشویی اضافه کنید با زدن دکمه Add Item می توانید شستن لباس ها را متوقف کرده و لباس ها را به آن اضافه یا از آن کم کنید. موتور ماشین لباسشویی دوو سری سنیور 9 کیلویی مدل DWK-SE990S از نوع نسل سوم دایرکت درایو (Direct Drive) است این موتور علاوه بر چرخش معمولی و شستشوی لباس‌ها، حالت صرفه جویی در زمان و هزینه را با توابع هوشمند خود در اختیار تان قرار می دهد. یکی از برنامه های کاربردی لباسشویی دوو می توان به سنسور هوشمند MEMS اشاره کرد. این سنسور به عنوان سنسورهای شتاب سنجی عمل می کند و در شرایط نا متعادل و در حین لرزش به کار می آید تا از هر گونه ارتعاش جلوگیری کند.با استفاده از برنامه شستشو همراه با بخار در ماشین لباسشویی 9 کیلویی دوو می توان تمامی عوامل آلرژی زا را از روی لباس ها از بین برد و همچنین از چروک شدن بیش از حد لباس ها جلوگیری می کند. لباسشویی دوو سری سنیور دارای برنامه شستشوی سریع در 14 دقیقه است این برنامه گزینه ی مناسب برای شستشوی لباس های روزانه شماست که در کمترین زمان ممکن می توانید لباس های خود را شستشو دهید.

ماشین لباسشویی دوو سری سنیور 9 کیلویی مدل DWK-SE990S

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

قابلیت های پیشرفته و عملکرد فوق العاده در ماشین لباسشویی دوو سری سنیور 9 کیلویی مدل DWK-SE990S

ماشین لباسشویی دوو سری سنیور 9 کیلویی مدل DWK-SE990S جزو تولیدات جدید سری سینیور می باشد. وجود تکنولوژی های پیشرفته و بروز مانند فن آوری هفت حرکت جادویی شستشو ، قابلیت افزودن البسه هنگام شستشو ، سیستم هوشمند کاهش لرزش و صدا ، وجود هیتر نسل جدید نیکل دیفیوژن ، سیستم شستشوی پاششی دوگانه ، موتور دایرکت درایو نسل سوم 1400 دور ، صفحه نمایش تمام لمسی ، مخزن شستشوی زمردی ، سیستم بهینه آبکشی ، وجود تکنولوژی I-Potector برای محافظت از موتور ، تکنولوژی امکان ادامه شستشو در صورت قطع برق و همچنین سیستم ذخیره تنظیمات دلخواه   اشاره کرد.  شستشوی بی صدا از برنامه های کاربردی ماشین لباسشویی دوو محسوب می شود با استفاده از این برنامه در هر ساعتی از شبانه روز می توانید بدون نگرانی از صدا، لباس های خود را شستشو دهید. ماشین لباسشویی دوو سری سنیور 9 کیلویی مدل DWK-SE990S به برنامه هفت حرکت جادویی شستشو یا همان 7 MODE مجهز شده است. این برنامه عملیات شستشو با 7 حرکت متنوع را انجام می دهد که مشابه شستن لباس ها با دست می باشد. 

ماشین لباسشویی دوو سری سنیور 9 کیلویی مدل DWK-SE990S


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی