در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S60

شناسه محصول: NF27488
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF27488
دسته بندی: ماشین لباسشویی
تولید کننده: اسنوا Snowa اسنوا
نحوه پرداخت:
فروشنده:
23,000,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • تعداد برنامه های شستشو: 14 برنامه
  • ظرفیت لباسشویی: 9 کیلوگرم
  • رده مصرف انرژی: A+++ -60%
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
  • رنگ: نقره ای
  • گارانتی: گارانتی ۲۴ ماهه انتخاب سرویس - 10 سال خدمات پس از فروش - نصب و راه اندازی رایگان - حمل و نقل بعهده مشتری میباشد.
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

معرفی ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S60 ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S60 تولید شده برند اسنوا می باشد. ظرفیت 9 کیلویی این لباسشویی فضای بزرگی در اختیار ما قرار می دهد که این امکان را می دهد که بتو...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S60
نقد و بررسی

معرفی ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S60

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S60 تولید شده برند اسنوا می باشد. ظرفیت 9 کیلویی این لباسشویی فضای بزرگی در اختیار ما قرار می دهد که این امکان را می دهد که بتوانیم پتو و لحاف و میزان لباس بیشتری شسته و در انرژی و زمان صرفه جویی شود. ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S60 دارای تکنولوژی های نوین در ساختار خود بوده و دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد. قابلیت افزودن لباس هنگام شستشو در ماشین لباسشویی تعبیه شده که توسط آن در هر زمان که بخواهید حتی در حین شستشو می توانید لباس های چرک دیگری را به دستگاه اضافه کنید. این موضوع صرفه جویی چشمگیری در مصرف انرژی داشته و طول عمر دستگاه بیشتر می شود. ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S60 دارای برنامه تخصصی شستشو Blue Shine می باشد که این سیستم باعث ضد عفونی کنندگی قدرتمند می شود. این برنامه بدون نیاز به آب و مواد شوینده و با استفاده از گاز اوزون کار می کند. اوزون تولید شده به نابودی باکتری ها و مشکلات پوستی می انجامد و کمک می کند تا البسه را تا 99.9 درصد ضد عفونی می کند.

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S60

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

کیفیت ساخت بالا و فناوری های جدید شستشو در ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا

ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا سری واش این واش مجهز به موتور پیشرفته Q-BLDC Drive می باشد، این موتور بدلیل قابلیت برنامه ریزی، سرعت چرخش رو با توجه به نوع و میزان لباس مشخص می کند که نهایتا منجر به کاهش صدا، کاهش لرزش و میزان انرژی می باشد. وجود سیستم JET WASH در ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی باعث می شود تا شستشوی البسه با قدرت بالاتری انجام شود و سخت ترین لکه ها به آسانی پاک می شود. در این فرایند ترکیب آب و مواد شوینده در حین شستشو از نزدیک و پر قدرت روی البسه اسپری می شود تا هیچ لکه ای باقی نماند و سریعتر شستشو انجام شود. ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا دارای تکنولوژی های دیگری برای انجام بهترین شستشو داشته است، فن آوری ضد عفونی با اوزون Blue shine که شستشوی البسه با اوزون انجام شده که باعث ضدعفونی، بوزدایی، افزایش طول عمر لباس، کاهش زمان شستشو و همچنین کاهش مصرف انرژی می شود. مصرف انرژی در این محصول دارای رده A+++ (-60) می باشد و به این معنی است که 60 درصد بهینه تر از حالت استاندارد مصرف انرژی دارد. این لباسشویی که مجهز به درام الماسه Diamond Drum می باشد طراحی بسیار هوشمندانه و زیبایی داشته و حفره های الماسی شکل آن در نسل جدید درام، باعث عدم آسیب به الیاف البسه و جلوگیری از کهنه شدن لباس ها می شود و کیفیت شستشو افزایش می باشد و همچنین چین و چروک در آن کمتر بوده و در نتیجه اتوکشی آسان تری دارد.

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S60


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی