در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4471

شناسه محصول: NF27494
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF27494
دسته بندی: ماشین ظرفشویی
نحوه پرداخت:
فروشنده:
35,900,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • تعداد برنامه های شستشو: 7 برنامه
  • ظرفیت ظرفشویی: 14 نفر
  • رده مصرف انرژی: ++A
  • رنگ: نقره ای
  • گارانتی: گارانتی ۲۴ ماهه انتخاب سرویس - 10 سال خدمات پس از فروش - نصب و راه اندازی رایگان - حمل و نقل بعهده مشتری میباشد.
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

معرفی ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4471 ماشین ظرفشویی یکی از بهترین وسیله آشپزخانه برای شستن ظروف محسوب می شود. برای شستن ظروف با ماشین ظرفشویی، کافی است ماشین ظرفشویی را بارگیری کنید، مواد شوینده ظرف را اضافه کرده و یک چرخه شستشو را اجرا نمایی...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4471
نقد و بررسی

معرفی ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4471

ماشین ظرفشویی یکی از بهترین وسیله آشپزخانه برای شستن ظروف محسوب می شود. برای شستن ظروف با ماشین ظرفشویی، کافی است ماشین ظرفشویی را بارگیری کنید، مواد شوینده ظرف را اضافه کرده و یک چرخه شستشو را اجرا نمایید. برند دوو یکی از تولید کننده های معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد که این بار برند دوو محصولی با کیفیت به نام ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4471 تولید کرده است. این مدل ماشین ظرفشویی دوو سه طبقه ی مجزا دارد که سبد بالایی آن را می توانید به صورت دستی تنظیم کرده و سبد را جابه جا کنید. سبد سوم دستگاه برای چیدمان بهینه به صورت منعطف طراحی شده که می توانید قاشق و چنگال ها را درون آن قرار دهید.

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

سایر امکانات ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو

شما با استفاده از برنامه شستشو با تاخیر محصول می توانید زمان شستشو را از 1 ساعت تا 24 ساعت به تاخیر بیندازید. سیستم هوشمند عیب یاب از دیگر مشخصه های ماشین ظرفشویی دوو محسوب می شود سیستم عیب یاب هوشمند مشکل دستگاه را به صورت دقیق و درست تشخیص می دهد و در زمان و هزینه ها نیز صرفه جویی می کند. سیستم خشک کن اضافی در ماشین ظرفشویی دمای آب را در پایان چرخه برای شستشوی ظروف با آب بسیار داغ افزایش می دهد و  تمام ظروف شما حتی ظروف پلاستیکی بدون نقص خشک می شود. ماشین ظرفشویی دوو به سیستم Extra cleaning مجهز شده که می توانید برای شستشوی ظرف های بسیار کثیف از آن استفاده کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی