در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

لپ تاپ ایسوس مدل Laptop TUF Dash F15 FX517ZC-HN124

شناسه محصول: NF27382
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF27382
دسته بندی: لپ تاپ
تولید کننده: ایسوس - Asus ASUS
نحوه پرداخت:
فروشنده:
50,900,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • ظرفیت حافظه RAM: 8 گیگابایت
  • مدل پردازنده: 12450H
  • سری پردازنده: Core i5
  • سازنده پردازنده: intel
  • اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ
  • گارانتی: گارانتی: 24 ماه گارانتی یکپارچه ایسوس (سازگار، حامی، آواژنگ) + گارانتی حوادث غیر مترقبه
  • نحوه پرداخت: 25 درصد پیش پرداخت و با 3 ماه تنقس بدون ضامن خرید اقساطی خود را در اقساط 6 ، 12 ، 18 و 24 ماه انجام دهید.
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

لپ تاپ I5 نسل ۱۲ ایسوس مدل TUF DASH F15 FX517ZC HN124 لپ تاپ i5 نسل ۱۲ زیر برند TUF شرکت ایسوس در رده‌بندی محصولات این شرکت یک پله پایین‌تر از ROG قرار دارد و وظیفه آن ارائه پیکربندی خوب در کنار کیفیت مناسب و قیمت متعارف است. این لپ تاپ‌ گیمینگ ایسو...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
لپ تاپ ایسوس مدل Laptop TUF Dash F15 FX517ZC-HN124
نقد و بررسی

لپ تاپ I5 نسل ۱۲ ایسوس مدل TUF DASH F15 FX517ZC HN124

لپ تاپ i5 نسل ۱۲ زیر برند TUF شرکت ایسوس در رده‌بندی محصولات این شرکت یک پله پایین‌تر از ROG قرار دارد و وظیفه آن ارائه پیکربندی خوب در کنار کیفیت مناسب و قیمت متعارف است. این لپ تاپ‌ گیمینگ ایسوس کاربران نیمه‌حرفه‌ای و مبتدی دنیای گیم را تنها در بر نگرفته و مناسب تدوین کاران و گرافیست‌ها نیز بوده که نیاز به یک سیستم نسبتاً قوی در ابعاد مناسب داشته و قدرت پردازشی بالایی را طلب می‌کنند.
در ادامه به بررسی لپ تاپ ایسوس مدل TUF Dash F15 FX517ZC HN124 می‌پردازیم.

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس TUF Gaming FX517ZC : طراحی و بدنه

طراحی بدنه لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس Tuf gaming fx517zc را باید با دید ارتقا نگریست، ارتقایی که نیاز به آن بشدت حس می شد و با این عمل، شباهت این دستگاه در نسخه قبلی به برند ریزر، به صفر رسیده و هم اکنون شاهد دی ان ای جدیدی در بحث طراحی این مدل از خانواده تاف هستیم.
حضور لوگو در قسمت بالایی یادآور محل قرار گیری لوگوی تینک پد است، اما با این تفاوت که لوگوی تاف جذابیت بصری بیشتری داشته و مینیمال تر است و خبری از نوشته یا هر شکل و طراحی اضافه ای در قسمت پشتی نیست.

در زیر این لپ تاپ، تعدادی پایه سیلیکونی ضدلغزش با ارتفاع مناسب قرار گرفته تا ضمن نگهداری از دستگاه، حجم خوبی از هوای تازه را برای مکش توسط فن‌های قدرتمند این لپ تاپ ایجاد کند. زیرا سخت‌افزار قدرتمند این دستگاه حرارت بالایی تولید کرده و سیستم خنک کاری ایسوس با این حجم هوا می‌تواند به‌خوبی از پس این گرما برآید.
این موضوع را فراموش نکنید که لپ تاپ fx517zc hn124 استاندارد MIL-STD 810H را سپری کرده تا در مقابل حرارت، سرما، هوای شرجی، ضربه و لرزش مقاوم بوده و به‌نوعی یک جان‌سخت باشد.

لپ تاپ TUF Gaming FX517ZC و سخت‌افزار آن

لپ تاپ TUF Gaming FX517ZC در کنار تحول اساسی در طراحی، در بخش سخت افزار نیز شاهد بهبود و ارتقا بوده است. مدل تحت بررسی ما مجهز به پردازنده Core i5 12450H است. این پردازنده با تجهیز به 8 هسته و 12 رشته پردازشی، می تواند قدرت خروجی بالایی را در بحث پردازش های مورد نیاز کاربران ارائه کرده و به نوعی بهترین لپ تاپ i5 نسل ۱۲ باشد.

پردازنده گرافیکی همانند نسل گذشته از خانواده 30 RTX بوده که قدرت خوبی را به کاربران ارائه می کند.نسخه تحت بررسی ما مجه به مدل 3050 RTX بوده با میزان حافظه 4 گیگابایتی از نوع GDDR6 خود با تنظیمات متوسط دربازی‌های سطح بالا به‌راحتی یک تجربه بازی خوب و روان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که متناسب برای یک لپ تاپ با گرافیک 3050 است.

در لپ تاپ fx517zc hn124 رم در نظر گرفته شده 8 گیگابایت ظرفیت داشته و از نوع 5DDR است و در کنار آن برای ذخیره‌سازی میزان 1 ترابایت حافظه پرسرعت SSD توسط ایسوس در نظر گرفته شده است.

درگاه های ارتباطی TUF Gaming FX517ZC

TUF Gaming FX517ZC در بحث اتصالات تلاش خود را کرده تا تکمیل تر از نسل گذشته خود ظاهر شود. حضور 2 درگاه USB در کنار درگاه شبکه گیگابیتی و جک هدفون 3.5 میلی‌متری با درگاه HDMI تکمیل می‌شود. البته ایسوس در این قسمت یک درگاه USB C و یک درگاه Thunderbolt 4 برای کاربران قرار داده است که از استاندارد DisplayPort 1.4 و PowerDelivery پشتیبانی می‌کند.
همچنین پشتیبانی از WiFi 6 با استاندارد 802.11ax به‌صورت دو باند و بلوتوث نسخه 5.2 برای اتصالات بی‌سیم این لپ تاپ مخصوص بازی در نظر گرفته شده است.

کیبورد

در هر لپ تاپ مخصوص بازی، کیبورد نقش مهم و اساسی را ایفا می‌کند. حضور کیبورد با سایز کامل و کلیدهای مکانیکی از نقاط قوت لپ تاپ ایسوس مدل TUF fx516pc hn004w است. همچنین نور پس‌زمینه این کیبورد از نوع آر جی بی نبوده و کلیدهای WASD با حذف پوشش در حالت روشن دستگاه، تماما درخشان هستند.
میزان پیمایش کلیدها در کنار سرعت پاسخگویی و حس خوب لمس کردن آنها باعث شده تا این کیبورد بتواند نیاز همه کاربران را به‌خوبی پاسخ دهد.

صفحه‌نمایش

در بحث صفحه نمایش لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس Tuf gaming fx517zc، این لپ تاپ از یک صفحه‌نمایش با تکنولوژی IPS بهره برده که در ابعاد 15.4 اینچی خود، رزولوشن FullHD (1920 در 1080 پیکسل) را جای‌داده که مجهز به روکش مات بوده و نرخ بروزرسانی آن 144 هرتز است.

باتری

باتری در نظر گرفته شده توسط شرکت سازنده برای این لپ تاپ، از نوع 3 سلولی با ظرفیت 76 وات ساعت است که در طی تست‌های صورت‌گرفته می‌تواند بین 3 تا 4 ساعت در هنگام امور سبک‌تر و تا 2 ساعت بازی‌های سنگین و با گرافیک بالا را اجرا کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی