در حال بارگزاری ...

خریداران محترم لطفا" موارد ذیل را به دقت مطالعه فرمائید تا از مراحل خرید و دریافت کالای خریداری شده اطلاع لازم را داشته  باشید:

نکات مهم  :

1-      خواهشمند است در هنگام ثبت درخواست و پیگیری خرید، موارد امنیتی را رعایت فرمایید چرا که مسئولیت هرگونه سوء استفاده از کد ملی، شماره بیمه خدمات درمانی و ...  متقاضی و سایر اطلاعات به عهده متقاضی می باشد.

3-      مراحل خرید کالا و خدمات بصورت تصویری در قسمت راهنمای سایت موجود و قابل مشاهده می‏باشد.

4-      اطلاعات متقاضیان پس از ثبت درخواست ، نزد بهین خودرو به صورت محرمانه نگهداری می گردد.

5-       ثبت درخواست متقاضیان بصورت  24 ساعته صورت می پذیرد.

زمان پاسخگویی:

1-       زمان پاسخگوئی واحد پشتیبانی از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17:30 و در روزهای پنج شنبه از ساعت 9 الی 12 می باشد.

2-      چنانچه خرید شما، مصادف با یکی از ایام تعطیلات رسمی باشد، ارسال سفارشات شما به اولین روزکاری بعد از تعطیلات موکول خواهد شد.

راهنمایی خدمات پس از فروش :

تمامی کالاهای ارسالی به صورت پلمپ و با گارانتی معتبر می باشند.مسئولیت هر گونه ایراد و اشکال نرم افزاری و یا سخت افزاری کالای مربوطه بر عهده شرکت گارانتی کننده می باشد و بهین خودرو  مسئولیتی در این مورد بر عهده ندارد.

نحوه ارسال کالا :

1-       ارسال کالای سفارشات در سراسر کشور بصورت پستی انجام می گیرد.

2-       در صورت اشتباه بودن آدرس خریدار و یا مراجعه مامور پست و عدم حضور تحویل گیرنده كه باعث مرجوع شدن مرسولات گردد، هزینه ارسال مجدد آن تماماً به عهده خریدار می باشد.

3-      کلیه مرسولات پستی توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران (واحد بسته بندی و حمل) و با شرایط مناسب بسته بندی و پلمپ می شود و ارسال می گردد. چنانچه بسته پستی شما آسیب دیده، مخدوش و یا... باشد، فروشگاه مسئولیتی در قبال آن ندارد و موضوع را باید با مامور پست در میان گذاشته و پیگیری نمایید.

4-     با توجه به اینکه کلیه ارسال ها توسط اداره پست انجام می شود و بعد از ارسال از کنترل فروشگاه خارج است، لذا بعد از ارسال امکان برگشت از فروش وجود ندارد و همچنین تعیین زمان برای دریافت مرسوله امکان پذیر نیست زیرا مرسولات توسط مامورین پست هر شهر و با توجه به قوانین پست آن مرکز انجام می گردد.

5-      چنانچه خرید شما دارای حجم و وزن زیادی باشد که نیاز به بسته‏ بندی ویژه داشته باشد، مازاد هزینه حمل و بسته بندی به عهده خریدار است.

قیمت گذاری :

1-      قیمت اعلام شده ذیل اقلام، قیمت فروش نقدی کالاست و قیمت فروش قسطی اقلام، پس از انتخاب تعداد  اقساط نمایش داده می شود.

2-       قیمت تمامی کالاها و خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی بای قسط  با توجه به قیمت ارائه شده توسط شرکت تامین کننده کالا و خدمات بصورت روزانه به روز رسانی می گردد .

3-       با توجه به زمان خرید محصولات در سفارشات نقدی و تایید اعتبار در سفارشات اقساطی بعد از حداکثر 48 ساعت از زمان ثبت سفارش، چنانچه محصولات تغییر قیمت داشته باشند، مشتری باید مابه التفاوت مبلغ جدید را به بهین خودرو  پرداخت نماید.

4-       مدت زمان اعتبار قیمت ارائه شده برای فروش کالا بستگی به قیمت روز کالا دارد که توسط شرکت تولید کننده کالا مشخص می شود و در صورتی که قیمت تغییر کند، سریعا سایت به روزرسانی می شود و قیمت جدید در سایت درج می شود. بنابراین در صورتی که قیمت کالا در زمان خرید سفارش توسط بهین خودرو جهت ارسال به مشتری بیشتر یا کمتر از قیمت کالا در زمان ثبت سفارش باشد، شرکت موظف است مبلغ مابه‏ التفاوت قیمت جدید و قیمت پیش فاکتور را از مشتری اخذ کند(در صورت بیشتر بودن قیمت خرید از قیمت پیش فاکتور) و یا به ایشان برگرداند(در صورت کمتر بودن قیمت خرید از قیمت پیش فاکتور)

مرجوع سفارش :

فروشگاه اینترنتی بهین خودرو تمام تلاش خود را به کار می بندد که کالای شما بدون نقص و با کیفیت به دست شما برسد.بعد از ارسال کالا به هیچ وجه امکان مرجوع کالا وجود ندارد.

دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی