در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

فرمان بازی لاجیتک مدل G920 برای ایکس باکس و کامپیوتر

شناسه محصول: NF27335
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF27335
دسته بندی: فرمان بازی
تولید کننده: لاجیتک
نحوه پرداخت:
16,000,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • رنگ: مشکی
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
فرمان بازی لاجیتک مدل G920 برای ایکس باکس و کامپیوتر
نقد و بررسی
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

فرمان بازی Logitech G920 ، یکی از بهترین کنترلرهای شبیه ساز بازی های اتومبیلرانی است که حس واقعی رانندگی در مسابقات اتومبیلرانی را برایتان شبیه سازی می کند. این محصول شامل یک فرمان بسیار پیشرفته و یک جعبه پدال سه قلو می‌باشد و هر آنچه که برای شبیه سازی یک بازی مسابقه ای را نیاز دارید در اختیارتان خواهد گذاشت.

معرفی فرمان بازی Logitech G920

اگر از دوستداران بازی‌های سبک اتومبیلرانی باشید، با در اختیار داشتن یک فرمان شبیه ساز مجهز می‌توانید لذت وصف ناپذیری را از رانندگی در بازی های ویدئویی تجربه نمایید. فرمان بازی لاجیتک مدل Logitech G920 Driving Force یکی از حرفه‌ای ترین محصولاتی است که می‌توانید برای تجربه بازی‌های اتومبیلرانی استفاده نمایید. این فرمان که با کنسول های Xbox One، Xbox One S و Xbox One X سازگار است، علاوه بر داشتن سطح کیفی بسیار بالا، از امکانات بی‌نظیری برخوردار بوده و تجربه یک رانندگی فوق حرفه‌ای و لذت بخش را در اختیارتان قرار می‌دهد.

فرمان لاجیتک ایکس باکس وان

فرمان

فرمان لاجیتک ۹۲۰ با روکش چرم مصنوعی و تودوزی‌های حرفه‌ای، حس در دست داشتن یک فرمان واقعی را برایتان تداعی می‌کند. این فرمان تا ۹۰۰ درجه قابلیت چرخش دارد و آزادی عمل کاملی را در کنترل خودرو به شما خواهد داد.

تمامی دکمه‌های موجود بر روی کنترلر ایکس باکس وان بر روی این فرمان تعبیه شده است تا برای کنترل بازی، به هیچ عنوان نیازی به بدست گرفتن دسته بازی را نداشته باشید. برای اینکه حسی شبیه به رانندگی واقعی را تجربه کنید، یک فرمان ضربتی قدرتمند برای این مدل در نظر گرفته شده است که در زمان برخورد به خودروهای دیگر یا هر نوع شی، به دستان شما ضربات قدرتمندی را وارد می‌کند که هیجان بازی را برایتان دوچندان خواهد ساخت.

جعبه پدال

در کنار این فرمان، یک جعبه پدال سه قلو هم در نظر گرفته شده است که شامل سه پدال گاز، ترمز و کلاچ می‌شود. به وسیله این جعبه پدال تسلط عالی به خودرو خواهید داشت و مانند یک اتومبیل واقعی می‌توانید خودروی خود را در بازی هدایت نمایید. میزان حساسیت هر یک از این پدال‌ها بسته به سلیقه شما قابل تنظیم است تا هر یک با فشار خاصی فشرده شوند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی