در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

سايد بای سايد اسنوا سری گالری 35 فوت مدل SN8-3035GW

شناسه محصول: NF27463
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF27463
دسته بندی: یخچال و فریزر
تولید کننده: اسنوا Snowa اسنوا
نحوه پرداخت:
فروشنده:
81,000,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • آبسردکن: دارد
  • گنجایش کل: 35 فوت
  • یخساز: دارد
  • رده مصرف انرژی: ++A
  • اطلاعات نوع یخچال: ساید بای ساید
  • رنگ: سفید متالیک
  • نوع کمپرسور: اینورتر دیجیتال
  • گارانتی: گارانتی ۲۴ ماهه انتخاب سرویس - 124 ماه ضمانت کمپرسور - حمل و نقل بعهده مشتری میباشد.
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

معرفی ساید بای ساید اسنوا سری گالری 35 فوت مدل SN8-3035GW امروزه یخچال فریزر در زندگی روزمره ما نقش به سزایی دارد چرا که با استفاده از آن می توان از مواد غذایی و آشامیدنی به مدت طولانی نگهداری کرد. انواع مختلفی از یخچال فریزر ها در بازار وجود دارند ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
سايد بای سايد اسنوا سری گالری 35 فوت مدل SN8-3035GW
نقد و بررسی

معرفی ساید بای ساید اسنوا سری گالری 35 فوت مدل SN8-3035GW

امروزه یخچال فریزر در زندگی روزمره ما نقش به سزایی دارد چرا که با استفاده از آن می توان از مواد غذایی و آشامیدنی به مدت طولانی نگهداری کرد. انواع مختلفی از یخچال فریزر ها در بازار وجود دارند که شامل یخچال فریزر دو قلو، ساید بای ساید، فریزر تک، یخچال تک، یخچال فریزر بالا و یخچال فریزر پایین می شود. ساید بای ساید اسنوا سری گالری 35 فوت مدل SN8-3035GW یکی از ساید بای ساید های با کیفیت برند اسنوا است. یخچال ساید بای ساید اسنوا سری گالری 35 فوت مدل SN8-3035GW مجهز به سیستم سرمایش هوشمند شده است که این سیستم سبب می شود سرما را به صورت یکنواخت در فضای یخچال پخش شود و داخل یخچال به یک اندازه سرد می شود در نتیجه مواد غذایی برای مدت طولانی تری تازه باقی خواهند ماند. حتی اگر غذا های مختلف در یخچال قرار دهید ، بوهای آن ها با یکدیگر ترکیب نخواهد شد و مزه ی غذا ها عوض نمی شود چرا که در یخچال ساید بای ساید اسنوا فیلتر سه لایه ی قوی تعبیه شده که همه ی باکتری ها، و بوهای ناخوشایند از مواد غذایی را از بین می برد.

سايد بای سايد اسنوا سری گالری 35 فوت مدل SN8-3035GW

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

سیستم های کاربردی در یخچال ساید بای ساید 35 فوت اسنوا

ساید بای ساید اسنوا مجهز به سه محفظه ی جدا از هم می باشد که می توانید برای نگهداری انواع مواد غذایی مانند خوراکی و غذای کودک، مواد غذایی روزانه و... از آن استفاده کنید. هوم بار یا بار خانگی که بر روی درب یخچال طراحی شده به شما امکان دسترسی آسان به بطری های آب یا نوشیدنی های دیگر را می دهد. آب سردکن و یخ ساز از دیگر امکانات ساید بای ساید 35 فوت اسنوا است با قرار گرفتن آب سرد کن در دستگاه دیگر درب یخچال را زیاد باز و بسته نخواهیم کرد و همیشه به آب خنک در دسترس شماست. از فناوری های دیگر این محصول می توان به حسگر هوشمند تشخیص دمای بیرونی، حالت کاهش مصرف انرژی هوشمند ، سیستم کاهش صدا در شب و سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر اشاره کرد. کمپرسور (compressor) این مدل یخچال اسنوا از نوع اینورتر دیجیتال می باشد که قابلیت کارکرد پنج سطح و عملکرد بهینه را دارد و همچنین مصرف انرژی و هزینه برق را نیز تا ‏ 23 درصد کاهش می دهد.

سايد بای سايد اسنوا سری گالری 35 فوت مدل SN8-3035GW


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی