در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ساعت هوشمند شیائومی مدل S1

شناسه محصول: NF27434
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF27434
دسته بندی: شیائومی
تولید کننده: شیائومی xiaomi
انتخاب رنگ:
مشکی نقره ای
نحوه پرداخت:
8,700,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • نحوه پرداخت:
  • ظرفیت باتری: 470 میلی آمپر ساعت
  • سیستم عامل: بدون سیستم عامل
  • پشتیبانی از سیم‌کارت:
  • رزولوشن: 454 × 454 پیکسل
  • فرم صفحه: دایره
  • اندازه صفحه نمایش: 1.39 اینچ
  • جنس بدنه: استیل
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

معرفی   حس و حال ساعت های کلاسیک به خوبی در ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 دیده می‌شود. ظاهر شیک و مینیمالیستی آن جذابیت قابل توجهی داشته و بیشتر نظر آقایان را به خود جلب می‌کند؛ با این حال، هیچ محدودیتی برای استفاده خانم‌ها نیز قائل نشده است...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
ساعت هوشمند شیائومی مدل S1
نقد و بررسی

معرفی

حس و حال ساعت های کلاسیک به خوبی در ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 دیده می‌شود. ظاهر شیک و مینیمالیستی آن جذابیت قابل توجهی داشته و بیشتر نظر آقایان را به خود جلب می‌کند؛ با این حال، هیچ محدودیتی برای استفاده خانم‌ها نیز قائل نشده است. شاسی اصلی، فریمی مقاوم از جنس استیل ضد زنگ است که در امتداد آن، بندها دیده می‌شود. اگر به دنبال یک گجت نفیس و بی نقص هستید، نسخه بند چرمی را بدون هیچ تردیدی انتخاب کنید. البته این پیشنهاد بدین معنا نیست که نسخه بند فلوئور، گزینه بدی باشد. هم قیمت دوستانه‌تری دارد، هم نرم، سبک و ضد حساسیت است. هرچند به اندازه برندهای چرم گوساله، جذاب و گیرا نیست. نمایشگر دایره‌ای 1.43 اینچی ساعت هوشمند شیائومی مدل Watch S1، لباسی از جنس جواهر (یاقوت کبود) بر تن داشته و از لحاظ استحکام و شفافیت، حرف‌ها برای گفتن دارد. مقاومت آن 1200 بار بالاتر از شیشه بوده، بی آنکه ذره‌ای از شفافیت و وضوح آن کم کند! به این راحتی‌ها آسیب نمی‌بیند و خط و خش برنمی‌دارد. ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود چرا که این ساختار یاقوت، ساختار رایجی نیست که در هر محصولی وجود داشته باشد. غالبا در گجت‌های لوکسی همچون اپل واچ، لنزهای گران قیمت دوربینی و ساعت‌های رولکس بکار می‌رفت و به واسطه قیمت بالا، مشتریان خاص خود را داشت. حالا شیائومی نیز با این گجت پوشیدنی منحصر بفرد، خود را به دار و دسته لوکس‌ترین ساعت‌های هوشمند رسانده و در کنار استقامت بسیار بالا، شفاف، چشم‌نواز با تاچ روان است. در فاصله اندکی از نمایشگر، هنرنمایی سخاوتمندانه شیائومی به چشم می‌خورد. فریم دور نمایشگر که از استیل ساخته شده و نبوغ فرآیند طراحی، به معنای واقعی در آن دخیل شده است. پولیش و پرداخت آن توسط یکی از متبحرترین‌های این حوزه انجام شده و همراه لایقی برای نمایشگر یاقوت می‌باشد. این قاب، از استیل 316L austenitic ساخته شده که طی 30 فرآیند مختلف، به این شکل درآمده است! این نمایشگر 1.43 اینچی، روی پنل پیشرفته AMOLED تعبیه شده و فرمان‌های لمسی را با نرخ رفرش ریت 60 هرتز می‌پذیرد. رزولوشن نیز در شرایط چشم نوازی قرار دارد و با فرمول 466 در 466 پیکسلی، تمام محتواهای بصری را با جزییات دقیق به نمایش خواهد گذاشت. همه چیز برای نمایش یک محتوای بی نقص در این ساعت هوشمند فراهم است!
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

مشخصات فنی 

ساعت شیائومی S1، یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین ساعت‌های هوشمند تولیدشده توسط کمپانی شیائومی است. ظاهر لاکچری را می‌توان برجسته‌ترین ویژگی این اسمارت واچ دانست. مهندسان این شرکت همچنین با در نظر گرفتن امکانات فنی و نرم‌افزاری فراوان، شیائومی واچ اس 1 را به انتخابی ارزشمند برای ورزش‌دوستان نیز تبدیل کرده‌اند. کیفیت ساخت فوق‌العاده بالا، نمایشگر بسیار باکیفیت آمولد و وجود سنسورهای مختلفی مانند ضربان قلب و اکسیژن سطح خون از ویژگی‌های قابل توجه در مورد این محصول هستند.

ساعت شیائومی s1
ساعت هوشمند شیائومی s1

طراحی و کیفیت ساخت ساعت هوشمند شیائومی S1

طراحی شکیل و کیفیت ساخت عالی، نخستین چیزی است که در برخورد با این ساعت هوشمند متوجه آن خواهید شد. صفحه نمایش شیائومی اس 1، به صورت دایره‌ای طراحی شده و شیشه به‌کاررفته در تولید آن نیز از جنس یاقوت کبود است تا مقاومتی فوق‌العاده بالا در برابر خط‌ و خش یا هرگونه ضربه داشته باشد.

بدنه اصلی، جنسی از استیل ضد زنگ داشته و انحنای بسیار دقیق نمایشگر در بخش‌های کناری آن، نشان از طراحی مهندسی ساعت هوشمند شیائومی دارد. کیفیت فریم دستگاه به اندازه‌ای بالا هست که شیائومی آن را یکی از مقاوم‌ترین‌ها در میان تمام ساعت‌های هوشمندی می‌داند که تا به امروز معرفی کرده است. افزون بر این، تمام فریم‌ها به صورت دستی توسط افراد متخصص پولیش خورده‌اند تا ظاهر یک‌دست ساعت به بهترین شکل حفظ شود. روی فریم همچنین حفره مربوط به اسپیکر و میکروفون را هم می‌توان دید.

این ساعت با دو بند چرم و پلاستیکی وارد بازار شده است. بند پلاستیکی شاید در نگاه اول کمی سطح پایین به نظر برسد، اما وقتی ساعت را در دست میگیرید، متوجه کیفیت ساخت بالای آن می‌شوید. این بند جنسی از فلوئور دارد و در مقایسه با دیگر بندهای لاستیکی موجود در بازار، به‌مراتب باکیفیت‌تر است. ماده به کار رفته در تولید این بند همچنین هیچ حساسیتی را برای پوست ایجاد نخواهد کرد. خوشبختانه نیازی به نگرانی در مورد تنظیم اندازه بند نیست و خریداران می‌توانند طول آن را بین 14.9 تا 23.3 سانتی‌متر تنظیم کنند.

ساعت هوشمند شیائومی S1 در برابر آب نیز مقاومت کامل دارد و قادر است فشار 5 اتمسفر را به صورت کامل تحمل کند؛ این یعنی شما می‌توانید تا عمق 50 متری، بدون هیچ مشکلی از ساعت خود استفاده کنید. وجود کلیدهای فیزیکی کاربردی در بخش راستی نیز کار کردن با این ساعت را بسیار ساده کرده و امکانات کاملی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

مشخصات ساعت شیائومی S1

از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری، ساعت هوشمند شیائومی S1 حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و نمایشگر آمولد آن قادر است انواع محتوا را با بالاترین کیفیت ممکن نمایش دهد. این نمایشگر، 1.43 اینچ اندازه دارد و به لطف وضوح بالای 466×466، تراکم آن به 326 پیکسل در هر اینچ می‌رسد که فوق‌العاده است.

شیائومی از چیپست دوآل باند GNSS با پنج سیستم موقعیت‌یابی ماهواره‌ای مختلف یعنی جی‌پی‌اس، بیدو، گلیلیو، گلوناس و همچنین کواسی-زنیث (QZSS) در کنار الگوریتم‌های پیشرفته در ساعت جدید خود استفاده کرده است تا موقعیت‌یابی کاربران، به دقیق‌ترین شکل ممکن انجام شود. وجود این تراشه همچنین کمک می‌کند تا اطلاعاتی کامل از فعالیت‌ها در اختیار ورزش‌دوستان قرار بگیرد.

ساعت شیائومی s1
ساعت xiaomi s1

باتری قدرتمند لیتیوم یونی با ظرفیت 470 میلی‌آمپر ساعت و امکان شارژ وایرلس هم یکی دیگر از برجسته‌ترین نقاط قوت ساعت شیائومی واچ S1 بوده و به شما کمک می‌کند تا با یک بار شارژ، تا 12 روز از آن استفاده کنید. با فعال کردن حالت ذخیره انرژی هم این مدت زمان به 24 روز افزایش پیدا می‌کند.

سایر ویژگی‌ها ساعت شیائومی اس 1

اگر اهل ورزش هستید، باید بدانید که این ساعت هوشمند می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد چرا که از بیش از 117 حالت ورزشی مختلف مانند دویدن بر روی تردمیل، طناب‌زنی، پیاده‌روی، کوه‌نوردی و ... به صورت کامل پشتیبانی می‌کند. در این میان، 19 حالت مخصوص ورزش‌های حرفه‌ای‌تر مانند تنیس، بسکتبال، شنا، HIIT و ... است.

وجود حسگرهای پیشرفته، یکی از دیگر مهم‌ترین ویژگی های ساعت هوشمند Watch S1 است که نظارت کامل بر روی سلامتی را ممکن می‌کنند. حسگر ضربان قلب به صورت 24 ساعته، وضعیت سلامتی شما را بررسی کرده و ساعت با اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، هشدارهای لازم را در شرایط خاص مانند ورزش‌های سنگین، ارائه می‌دهد. این حسگر همچنین اطلاعات 30 روزه مربوط به عملکرد قلب را در خود ذخیره می‌کند. سنسور استرس، به صورت زنده سطح استرس شما را پایش کرده و اطلاعات کاملی را در بخش شاخص سلامتی در اختیارتان قرار می‌دهد.

قیمت ساعت شیائومی S1

قیمت Xiaomi Watch S1 شاید در مقایسه با محصولات دیگر این شرکت کمی بالاتر باشد، ولی سطح بالای از امکانات فنی و نرم‌افزاری را ارائه می‌کند تا بتوان آن را یکی از باارزش‌ترین اسمارت واچ های موجود در بازار ایران خطاب کرد.

خرید ساعت هوشمند شیائومی S1

فارغ از اینکه برای استفاده روزمره یا ورزش قصد خرید ساعت شیائومی S1 را دارید، بهتر است بدانید که شیائومی، این محصول را برای طیف گسترده‌ای از کاربران طراحی کرده و دستگاهی همه‌فن حریف را در اختیار شما قرار می‌دهد تا دیگر نیاز به خرید هیچ وسیله اضافه دیگری برای ورزش یا انجام کارهای روزمره نداشته باشید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی