در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ساعت هوشمند شیائومی امیزفیت GTS 4

شناسه محصول: NF27435
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF27435
دسته بندی: شیائومی
تولید کننده: شیائومی xiaomi
انتخاب رنگ:
صورتی مشکی کروم سفید
نحوه پرداخت:
9,300,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • نحوه پرداخت:
  • ظرفیت باتری: 300 میلی‌آمپر
  • سیستم عامل: Zepp OS
  • پشتیبانی از سیم‌کارت:
  • رزولوشن: 390× 450 پیکسل
  • فرم صفحه: مستطیل
  • اندازه صفحه نمایش: 1.75 اینچ
  • جنس بدنه: آلومینیوم
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

معرفی ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4  ساعت GTS 4 امیزفیت با سه رنگ پرطرفدار مشکی، سفید و صورتی، یکی از محصولات پرفروش و زیر مجموعه کمپانی شناخته شده شیائومی است. ساعت Amazfit GTS 4 با بندهای سیلیکونی قابل تعویض خود، هم برای آقایان و هم خانم‌ها ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
ساعت هوشمند شیائومی امیزفیت GTS 4
نقد و بررسی

معرفی ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4

ساعت GTS 4 امیزفیت با سه رنگ پرطرفدار مشکی، سفید و صورتی، یکی از محصولات پرفروش و زیر مجموعه کمپانی شناخته شده شیائومی است. ساعت Amazfit GTS 4 با بندهای سیلیکونی قابل تعویض خود، هم برای آقایان و هم خانم‌ها مناسب بوده و با طراحی باریک 9.9 میلی‌متری و وزن کم 27 گرمی برای استفاده‌های روزمره و ورزش بهترین انتخاب است. قابلیت اندازه‌گیری ضربان قلب، استرس، کیفیت خواب و ... توسط نرم افزارهای قرار گرفته در این محصول از کاربردهای این محصول است.

ساعت هوشمند gts 4
ساعت امیزفیت gts 4
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

مشخصات فنی :

طراحی و کیفیت ساخت ساعت GTS 4 امیزفیت

امیزفیت برای این محصول خود از یک صفحه نمایش بزرگ 1.75 اینچی و از نوع Amoled استفاده کرده است. در اطراف این صفحه یک حاشیه مشکی رنگ نیز دیده می‌شود. ساعت Amazfit GTS 4، همچنین ضدآب است و  تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است. در قسمت کناری ساعت، یک اهرم پیچی دیده می‌شود که همرنگ با بدنه بوده و جنسی از استیل ضد زنگ دارد. تنظیمات مربوط به ساعت را می‌توانید از طریق این قسمت و صفحه نمایش لمسی آن انجام دهید.

مشخصات ساعت ساعت Amazfit GTS 4

ساعت Amazfit GTS 4 از نظر سخت افزاری نیز توانسته با دیگر مدل‌های موجود در بازار به خوبی رقابت کند. در بخش داخلی این محصول یک باتری با ظرفیت 300 میلی‌آمپر ساعت قرار گرفته که قابلیت تنظیم روی حالت‌های مختلف را دارد.

همچنین در آن از سنسور بیومتریک جدید BioTracker™ 4.0 PPG استفاده شده  که نسبت به نسل‌های قبلی خود بسیار دقیق‌تر است. به عنوان مثال با وجود این تکنولوژی، ساعت می‌تواند ضربان قلب را دقیق‌تر بررسی کند، بدون آنکه مشکلی در تداخل سیگنال‌های احتمالی آن در اثر حرکت بازو در زمان حرکت ایجاد شود.

از طرف دیگر ساعت Amazfit GTS 4، امکان ذخیره سازی موسیقی و پخش آن را هم به شما می‌دهد. کافی است آن را از طریق بلوتوث به گوشی یا دیگر دستگاه‌های دیجیتال خود نصب کنید. به جز این، فناوری GPS که در این ساعت به کار رفته، باعث شده تا با بالاترین دقت بتواند موقعیت یابی شما را انجام دهد. 6 سیستم موقعیت‌یاب ماهواره‌ای در این ساعت قرار گرفته که می‌تواند به صورت هوشمند مسیر شما را تصحیح کند.

ساعت gts 4
ساعت امازفیت gts 4

با استفاده از این ساعت امیزفیت می‌توانید به راحتی به تماس‌های تلفنی خود نیز پاسخ دهید. برای این کار باید ساعت خود را از طریق بلوتوث به گوشی همراهتان نصب کنید. به عنوان آخرین ویژگی نیز می‌توانیم به باتری قوی ساعت اشاره کنیم که در هر بار شارژ کامل تا 8 روز می‌تواند آن را نگه دارد. البته شما می‌توانید با انتخاب حالت‌های مختلف، میزان مصرف شارژ را بهینه کنید.

جذابترین ویژگی در ساعت GTS 4 امیزفیت، پشتیبانی از 150 حالت ورزشی مختلف است. پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، یوگا و ... از جمله این فعالیت‌هاست. در نهایت نیز یک نتیجه کلی از وضعیت تمرین شما را در اختیارتان قرار می‌دهد.

قیمت ساعت هوشمند GTS 4 امیزفیت

قیمت ساعت هوشمند GTS 4 امیزفیت، در برابر امکاناتی که برای آن عنوان شده، بسیار مناسب است. مطمئنا این فناوری‌ها در ساعت‌هایی که برندهای مشهور و شناخته‌شده‌تری دارند، قیمت بیشتری را خواهند داشت. اگر تولید کننده ساعت برایتان مهم است، این محصول می‌تواند انتخاب خوبی هم از نظر قیمت و هم کیفیت برای شما باشد.

خرید ساعت امیزفیت GTS 4

ساعت هوشمند یک محصول همه کاره است. اگر ورزشکار هستید یا به دنبال ساعتی برای استفاده‌های عادی روزمره می‌گردید، خرید ساعت امیزفیت GTS 4 می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. شما می‌توانید با تعویض بند ساعت آن را با استایل‌های روزانه خود ست کنید و از آن لذت ببرید. این محصول با کیفیت ساخت بالایی که دارد، تا مدت‌ها نیاز به تعمیر یا تعویض نخواهد داشت.


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی