در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro SM-R920 45mm

شناسه محصول: NF27344
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF27344
دسته بندی: سامسونگ
تولید کننده: سامسونگ samsung سامسونگ
انتخاب رنگ:
مشکی
گارانتی:
نحوه پرداخت:
13,200,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • نحوه پرداخت: -
  • ظرفیت باتری: 590 میلی آمپر ساعت
  • سیستم عامل: Android Wear
  • پشتیبانی از سیم‌کارت: ندارد
  • رزولوشن: ۴۵۰ × ۴۵۰ پیکسل
  • اندازه صفحه نمایش: 1.4 اینچ
  • جنس بدنه: جنس بدنه تیتانیومجنس شیشه Sapphire crystal
  • فرم صفحه: دایره
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

معرفی   ساعت‌های هوشمند سامسونگ، همواره توانسته‌اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، عملکرد بسیار خوبی را به‌نمایش بگذارند. سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro هم یکی از جدید‌ترین ساعت‌های هوشمند این شرکت است که به نسبت مدل استاندارد، مشخصات قدرتمن...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro SM-R920 45mm
نقد و بررسی

معرفی

ساعت‌های هوشمند سامسونگ، همواره توانسته‌اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، عملکرد بسیار خوبی را به‌نمایش بگذارند. سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro هم یکی از جدید‌ترین ساعت‌های هوشمند این شرکت است که به نسبت مدل استاندارد، مشخصات قدرتمند‌تر و البته سبک طراحی جذاب‌تری را با خود به همراه دارد. طراحی و رنگ‌بندی در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند سبب شده تا در کنار حالت اسپرت، حس و حال یک ساعت رسمی و رده بالا را به‌خوبی به‌شما می‌دهد. متریال بسیار با‌کیفیت و البته تکنولوژی ساخت پیشرفته این امکان را فراهم کرده است تا Galaxy Watch 5 Pro در برابر آب تا عمق 50 متری مقاوم باشد. با این تفاسیر می‌توانید به‌راحتی از این ساعت هوشمند در شرایط جوی متنوع و حتی‌ ورزش‌های آبی استفاده کنید و هیچ نگرانی از بابت آسیب رسیدن به آن نداشته باشید. صفحه‌نمایش با ابعاد 1.4 اینچ و رزولوشن 450×450 پیکسل از نوع سوپر‌امولد که توانایی نمایش 321 پیکسل در هر اینچ را دارد، سبب شده تا کیفیت تصویر بسیار فوق‌العاده‌ای را شاهد باشید و در شرایط نوری متنوع هم وضوح تصویر بسیار خوبی دارد. پردازنده اختصاص اگزینوس W920 شرکت سامسونگ هم این امکان را فراهم کرده است که در کنار پشتیبانی از قابلیت‌های بسیار جذاب، عملکرد بسیار سریع و روانی در اجرای برنامه‌های کاربردی و محبوب ساعت‌های هوشمند داشته باشد. میزان رم 1.5 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت کاملا خوبی برای این ساعت هوشمند است که فضای بسیار مناسب و کافی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در کنار قابلیت‌‌های متعددی که این ساعت دارد، می‌توانیم به قابلیت‌ بسیار جذاب سنجش دمای بدن اشاره کنیم. در بخش باتری هم، Galaxy Watch 5 Pro به باتری قدرتمند‌تر 590 میلی‌آمپر‌ساعت به نسبت مدل استاندارد مجهز شده است. باتری که به ازای هر بار شارژ صد درصدی، طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) قابلی قبولی را ارائه می‌کند.
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی تخصصی ساعت هوشمند سامسونگ Watch 5 pro 45mm

آیا می‌خواهید ردیابی سلامت خود را دقیق‌تر انجام دهید. با سنسور BioActive ساعت galaxy watch 5 pro بررسی سلامت و بهبود سبک زندگی خود را دقیق‌تر ثبت نمایید. galaxy watch 5 pro دارای سیستم عامل Wear OS Google است که توسط سامسونگ پشتیبانی می‌شود. به این معنی که Google Maps، Google Assistant، Google Pay، Messages، Keep Notes را روی ساعت در اختیار دارید. علاوه بر این Samsung Messages، Samsung Health و سایر برنامه‌های سامسونگ توسط این یک ساعت گلکسی سامسونگ پشتیبانی می‌شود. از ويژگی های جذاب این ساعت گواهی ip68 است و به تاکید سامسونگ در عمق 50 متری زیر آب تا 10 دقیقه به کار خود ادامه می‌دهد.

بررسی 

بررسی ساعت هوشمند گلگسی 5 پرو

سخت افزار و ویژگی‌های ساعت هوشمند سامسونگ Watch 5 45mm

Watch 5 Pro با صفحه نمایش شیشه‌ای یاقوتی جدید داری طراحی منحصر به فردی است. صفحه چرخان فیزیکی وجود ندارد اما دارای یک لبه برجسته به شکل مقعر و دارای کمی خمیدگی به سمت لبه بدنه است. این به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی انگشتتان را به سمت بالا و پایین بکشید. به نظر می‌رسد که این طراحی نسبت به شیشه تخت سایر مدل‌های گلکسی واچ، برتری دارد.

سخت 

سخت افزار ساعت هوشمند گلکسی 5 پرو

Watch 5 Pro در اندازه 45میلی‌متری تولید شده است. این اندازه ممکن است برای کسانی که مچ های کوچکتری دارند گزینه مناسبی نباشد. با وجود ابعاد بزرگتر، سبک‌ است و در مچ دست احساس خوبی خواهید داشت. بنابراین از طراحی جدید آن نترسید! سامسونگ می‌گوید که این اندازه بزرگتر برای داشتن پایه بازتر ساعت است. ممکن است قاب ساعت بیشتر بیرون بزند ولی به سنسورهای مچ امکان می‌دهد سلامت شما را بهتر ردیابی کنند.

صفحه نمایش گلکسی واچ 5 به اندازه 1.4 اینچی با فونت‌های واضح، رنگ‌های درخشان و فوق‌العاده است. قاب ساعت با تیتانیوم ساخته شده است. بلندگو به طرز جالبی در بالای ساعت قرار گرفته است، جایی که نوارها به نوعی آن را می‌پوشانند.  میکروفون در سمت راست بین دکمه‌ها قرار دارد. بند پیش فرضی که همراه با Watch 5 Pro عرضه شد، بند جدید D-Buckle Sport است که بسیار بهتر از پیش فرضی است که سال گذشته با Watch 4 Classic وجود داشته است. سگک جدید به قدری امن است که در طول تمرین یا فعالیت‌های روزانه قطعا باز نخواهد شد.

طراحی galaxy watch 5

جنس جلوی ساعت شیشه ای (کریستال یاقوت کبود) و قاب آن تیتانیومی است. بدنه تیتانیومی آن در برابر آب بسیار مقاوم است، از بالای کوه گرفته تا رودخانه‌ها بهترین همراه شماست. ساعت هوشمند سامسونگ دارای ظرفیت باتری 590 میلی‌آمپر ساعت است. باتری ساعت از نوع لیتیوم یون است.واچ هوشمند  5 پرو از یک صفحه نمایش 1.4 اینچی با رزولوشن 450 در 450 بهره برده است. این محصول توانایی اتصال به اندروید و iOS را دارد. جنس بند این ساعت چرمی شکل و مدل آن سگکی است که ظاهری رسمی و شکیل به آن بخشیده تا برای هر مراسم و جایگاهی مناسب باشد. از طریق برنامه‌های سامسونگ برای این ساعت به راحتی می‌توان امکانات ECG و BP (فشار خون) را فعال کرد. 

دو دکمه سخت افزاری در سمت راست گلکسی واچ 5 پرو قرار گرفته اند: یک کلید Home و یک کلید برگشت. یکبار فشار دادن کلید Home شما را به صفحه ساعت پیش فرض خود باز می‌گرداند. سامسونگ با طراحی این ساعت به دوستداران طبیعت و پیاده روی هدیه خاصی عرضه کرده است. رو ساعت مسیر حرکت خود را بررسی کنید و سنسورهای مربوط به ردیابی سلامت در آن فعال شود تا با اطمینان خاطر بیشتری به مسیر خود ادامه دهید.

gps 

gps galaxy watch 5 pro

Galaxy Watch 5 Pro از طریق دو برنامه کلیدی سامسونگ مدیریت می شود: Galaxy Wearable و Samsung Health. برای استفاده حداکثری از ساعت هوشمند خود، باید با این دو سرویس همگام شوید، که هر دو رایگان اما بسیار مفید هستند.

Galaxy Wearable

اطلاعات پایه Galaxy Watch، از جمله نام ساعت، وضعیت باتری آن، پیوندهای صفحه ساعت، تنظیمات و موارد دیگر به شما ارائه می‌شود. این در داخل برنامه است که در آن می‌توانید عناصر صفحه ساعت Watch 5 Pro را تنظیم کنید، مثل معیارهایی که می‌خواهید در صفحه اصلی ظاهر شوند. حتی یک گزینه شاخص قطب نما در صفحه ساعت آنالوگ Pro وجود دارد که می توانید آن را انتخاب کنید.

]طراحی 

طراحی galaxy watch 5 pro

Samsung Health

Samsung Health یک برنامه کاربردی مبتنی بر گوشی هوشمند است.داده های ساعت هوشمند که روی صفحه نمایش داده می‌شوند عبارتند از: تمرینات مختلف روزانه، خواب، استرس، ضربان قلب و موارد دیگر. با ضربه زدن بر روی نوار قلب یا فشار خون (در کشورهایی که پشتیبانی می‌شود) برنامه Samsung Health Monitor باز می‌شود.

جمع‌بندی 

این ساعت هوشمند با برخورداری از طراحی با ارگونومی مناسب و شکیل و امکانات سخت‌افزاری بسیار خوب یکی از گجت‌های پوشیدنی زیبای شرکت سامسونگ است. باتری Watch 5 Pro به راحتی دو روز کامل دوام می‌آورد. بند D-Buckle ساعت عالی  است. صفحه نمایش درخشان Super AMOLED باعث می‌شود چشمان شما در آسایش کامل با ساعت تعامل برقرار کنند.

Samsung Galaxy Watch 5 Pro به راحتی بهترین پوشیدنی برای دارندگان گوشی های هوشمند اندرویدی است و در همه دسته بندی های ساعت هوشمند برتری دارد. این ساعت از موادی ساخته شده است که برای ساعت‌های ورزشی جی‌پی‌اس رده بالا در نظر گرفته می‌شود. سامسونگ ممکن است برچسب Pro را از دست داده باشد، اما این شرکت ساعت را میخکوب کرد و در به روز رسانی های آینده موارد بیشتری وجود دارد. کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی دیگر نباید به اپل واچ و کاربران آیفون حسادت کنند.


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی