در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ریموت کنترل پلی استیشن ۵

شناسه محصول: NF27409
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF27409
نحوه پرداخت:
فروشنده:
2,600,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • رنگ: سفید
  • خانواده محصول: Playstation
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

معرفی ریموت کنترل پلی استیشن ۵   این روزها کنسول‌های بازی علاوه بر اجرای باز‌ی‌­های ویدئویی، کاربردهای فراوانی دارند. از جمله پخش فیلم، موسیقی، ویدئوهای سرگرمی و غیره. سونی در پنجمین نسل از کنسول‌های خود پا را فراتر از همیشه گذاشته و سعی کرده پلی ا...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
ریموت کنترل پلی استیشن ۵
نقد و بررسی

معرفی ریموت کنترل پلی استیشن ۵

این روزها کنسول‌های بازی علاوه بر اجرای باز‌ی‌­های ویدئویی، کاربردهای فراوانی دارند. از جمله پخش فیلم، موسیقی، ویدئوهای سرگرمی و غیره. سونی در پنجمین نسل از کنسول‌های خود پا را فراتر از همیشه گذاشته و سعی کرده پلی استیشن ۵ را تبدیل به یک محصول سرگرمی دیجیتال واقعی سازد که می‌­تواند شما را از هر لحاظ سرگرم سازد.

از همین رو سونی یک ریموت کنترل پیشرفته را به همراه کنسول پلی استیشن ۵ خود روانه بازار کرده که امکان تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی، وب گردی و غیره را در اختیارتان می‌گذارد.

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

طراحی ریموت کنترل PS5

ظاهر ریموت مدیا کنترل PS5 بسیار جذاب و خواستنی است. طراحی دو رنگ و منحنی آن در نوع خود نظیر ندارد و به خوبی با طراحی کنسول و کنترلر نیز هماهنگ است. لوگوی برجسته و سفید رنگ PlayStation نیز به زیبایی بر روی آن نقش بسته است. دکمه‌­های مختلفی بر روی این ریموت کنترل قرار گرفته اند که طراحی و ارتفاع مناسبی دارند و فشردن آن­‌ها بسیار آسان می‌­باشد.

کارکرد کنترل مدیا

طراحی ریموت کنترل PS5
طراحی ریموت کنترل PS5

ریموت کنترل پلی استیشن ۵ به شما اجازه می­‌دهد، از کنسول خود برای تجربه سرگرمی­‌های مختلفی اعم از استریم، فیلم و موسیقی در شبکه­‌های Netflix و Spotify استفاده نمایید. به لطف این کنترل دیگر نیازی به استفاده از دسته بازی نیست و به آسانی می­‌توانید به هر جای سیستم کنسول خود با این کنترل مجهز سر بزنید.

این کنترل مجهز به میکروفون نیز می‌­باشد و از قابلیت فرمان صوتی پشتیبانی می‌­کند. بنابراین حتی بدون فشردن دکمه‌­های ریموت کنترل و تنها با گفتن چندین دستور صوتی می‌توانید محتوای صوتی و  تصویری کنسول را مدیریت کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی