در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8600EU

شناسه محصول: NF27520
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF27520
دسته بندی: تلویزیون
تولید کننده: دوو - DAEWOO
انتخاب رنگ:
نحوه پرداخت:
فروشنده:
42,900,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • سیستم عامل: اندروید
  • هوشمند: دارد
  • توان خروجی بلندگو ها(W): 30 وات
  • رزولوشن: ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسل
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه نمایش: 65
  • گارانتی: گارانتی ۲۴ ماهه انتخاب سرویس - 10 سال خدمات پس از فروش - نصب و راه اندازی رایگان - حمل و نقل بعهده مشتری میباشد.
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

معرفی تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8600EU تلویزیون ال ای دی دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8600EU ، از نوع تلویزیون هوشمند می باشد . از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های تلویزیون های هوشمند می توان به قابلیت اتصال به اینترنت اشاره کرد . این ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8600EU
نقد و بررسی

معرفی تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8600EU

تلویزیون ال ای دی دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8600EU ، از نوع تلویزیون هوشمند می باشد . از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های تلویزیون های هوشمند می توان به قابلیت اتصال به اینترنت اشاره کرد . این تلویزیون های هوشمند با قابلیت های استثنایی که دارند، امکانات بسیار ایده آلی در اختیار شما قرار می دهند که با توجه به گستردگی فناوری و تکنولوژی ، به راحتی می توانند پاسخگوی نیاز های شما باشند. تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8600EU دارای پردازنده چهار هسته ای بوده و قابليت ضبط برنامه های تلويزيونی PVR را دارد . با استفاده از فناوری PVR می توان برنامه های دلخواه را بر روی حافظه ی تلویزیون ذخیره کرد. این تلویزیون 65 اینچ دوو مجهز به قابلیت screen mirroring می باشد . این قابلیت یکی از راه های ارتباطی گوشی با تلویزیون است که می توانید محتوای داخل گوشی را بر روی تلویزیون نمایش دهید.

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

سایر ویژگی های تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8600EU

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8600EU دارای فناوری HDR می باشد .فناوری HDR یکی از بهترین فناوری هایی است که تا به امروز در جهت بهبود بخشیدن کیفیت تصویر در تلویزیون به کار گرفته شده است. این فناوری باعث می شود تا تصاویر واضح تر و دقیق تر نمایش داده شود . این تلویزیون هوشمند دارای رابط هوشمند اندروید 9 می باشد . همچنین این محصول دارای گیرنده دیجیتالی DVBT2 و گیرنده ی ديجيتال نسل سوم با امكان پشتيبانی از فرمت HEVC-H265 می باشد . همچنین درگاه های این تلویزیون شامل درگاه USB و درگاه HDMI می باشد .


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی