در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1710

شناسه محصول: NF27519
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF27519
دسته بندی: تلویزیون
تولید کننده: دوو - DAEWOO
انتخاب رنگ:
نحوه پرداخت:
فروشنده:
13,100,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • سیستم عامل: اندروید
  • هوشمند: دارد
  • توان خروجی بلندگو ها(W): 20 وات
  • رزولوشن: 1920x1080 پیکسل
  • کیفیت تصویر: Full HD
  • اندازه صفحه نمایش: 43
  • گارانتی: گارانتی ۲۴ ماهه انتخاب سرویس - 10 سال خدمات پس از فروش - نصب و راه اندازی رایگان - حمل و نقل بعهده مشتری میباشد.
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

معرفی تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1710 تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1710 از محصولات جدید و با کیفیت شرکت دوو می باشد. این تلویزیون ال ای دی از قابلیت هوشمند و قابلیت های به روز و متعددی دیگر برخوردار است که ب...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1710
نقد و بررسی

معرفی تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1710

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1710 از محصولات جدید و با کیفیت شرکت دوو می باشد. این تلویزیون ال ای دی از قابلیت هوشمند و قابلیت های به روز و متعددی دیگر برخوردار است که با آخرین تکنولوژی ساخته و از رده کیفیتی بالایی بهره می برد. تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1710 دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل بوده و دارای کیفیت FULL HD می باشد. با این کیفیت که چهار برابر کیفیت HD بوده و تصاویر زنده و شفاف تری را برای مخاطبان به نمایش می گذارد. وجود پنل قدرتمند از نوع IPS در این تلویزیون هوشمند از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه داشته و دارای رده کیفیتی A+ می باشد. از دیگر قابلیت های مهم در تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1710 می توان به وجود قابلیت اتصال بی سیم Screen Mirroring اشاره کرد که می توان توسط آن تصویر صفحه موبایل را به تلویزیون اتصال داد و تمام کارهای خود را با تصویر بزرگ تلویزیون انجام دهید. وجود گیرنده دیجیتال داخلی DVBT2 گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت H256-HEVC که از کیفیت تصویر بالایی در پخش برخوردار است، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی PVR ، پشتیبانی از قابلیت HBB TV از دیگر مشخصه های تلویزیون دوو هستند. قابلیت HBB TV به تلویزیون امکان می‌دهد تا علاوه بر نمایش محتواهای برود‌ کست (محتواهای نمایش داده‌شده بر روی شبکه‌ها)، به محتواهای تعاملی مانند اطلاعات بازار، بازی و همچنین سرویس‌های اطلاع‌رسانی نظیر هواشناسی و اوقات شرعی و… نیز دسترسی داشته باشد.

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

قابلیت هوشمند و اتصال به اینترنت

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1710 دارای سیستم عامل اندروید نسخه 9 می باشد که با قابلیت ارتباط و اتصال به اینترنت می توان به دنیای نامحدودی از جذابیت و سرگرمی دسترسی پیدا کرد. برای گشت و گذار اینترنتی و انجام امور بانکی و یا پرداخت قبوض و همچنین تماشای فیلم ها و سریال های روز دنیا و گوش دادن به موسیقی های جدید نیاز به فضایی برای ذخیره فایل های مورد علاقه خود در فرمت های صوتی، تصویری ، برنامه و بازی دارید، در تلویزیون دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1710 یک فضای 8 گیگا بایتی داخلی برای این موضوع در نظر گرفته شده است. طراحی محصول به صورت بدون فریم و باریک طراحی شده که جذابیت ظاهری خاصی دارد که به راحتی می توان با دکوراسیون فضای خانه هماهنگ کرد. از دیگر تکنولوژی های بکار رفته در این تلویزیون می توان به قابلیت اتصال به شبکه ی بیسیم و اینترنت ، مجهز به سیستم صدای دالبی دیجیتال ، سیستم خروجی صدای Optical ، وجود ریموت هوشمند با اتصال از طریق بلوتوث و همچنین سیستم صوتی قدرتمند با دو بلندگو و توان مصرفی 20 وات اشاره کرد. برای نصب انواع نرم افزار یا بازی فضای 1.5 گیگا بایت ROM در نظر گرفته شده است.

درگاه های ارتباطی و تکنولوژی کنترل صوتی تلویزیون به زبان فارسی

وجود درگاه های مختلف ارتباطی در تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1710 کمک بزرگی به کاربران در استفاده بهینه از تلویزیون می کند ، مانند 2 عدد ورودی USB که برای اجرای انواع فایل های صوتی و تصویری، سند، برنامه و همچنین بازی مناسب است و همچنین 2 عدد ووردی HDMI که برای اتصال به دیگر دستگاه های دیجیتال مانند گیرنده خارجی، دستگاه های پخش ویدیو و صوتی و... مناسب می باشد. تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1710 مجهز به رابط کاربری اختصاص "هوما" می باشد که قابلیت اجرای فرامین صوتی به زبان فارسی را به تلویزیون داده تا کاربر با زبان فارسی کنترل تلویزیون را در دست گرفته و تغییرات مد نظر خود را اعمال نماید. همچنین وجود راهنمای الکترونیکی برنامه های تلویزیونی که کاربر توسط آن می تواند از برنامه های آینده و در حال پخش مطلع و موضوع برنامه و از جزییات آن توسط راهنما مطلع شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی