در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

تلويزيون ال ای دی هوشمند دوو 55 اينچ مدل DSL-55OU1900

شناسه محصول: NF27522
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF27522
دسته بندی: تلویزیون
تولید کننده: دوو - DAEWOO
انتخاب رنگ:
نحوه پرداخت:
فروشنده:
49,980,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • سیستم عامل: اندروید
  • هوشمند: دارد
  • توان خروجی بلندگو ها(W): 30 وات
  • رزولوشن: ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسل
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه نمایش: 65
  • گارانتی: گارانتی ۲۴ ماهه انتخاب سرویس - 10 سال خدمات پس از فروش - نصب و راه اندازی رایگان - حمل و نقل بعهده مشتری میباشد.
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

معرفی تلويزيون ال ای دی هوشمند دوو 55 اينچ مدل DSL-55OU1900 تلويزيون ال ای دی هوشمند دوو 55 اينچ مدل DSL-55OU1900 از سری محصولات باکیفیت و جدید و هوشمند شرکت بزرگ دوو می باشد. این محصول تولید جدید بوده و دارای تکنولوژی های به روز است که از استاندارد...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
تلويزيون ال ای دی هوشمند دوو 55 اينچ مدل DSL-55OU1900
نقد و بررسی

معرفی تلويزيون ال ای دی هوشمند دوو 55 اينچ مدل DSL-55OU1900

تلويزيون ال ای دی هوشمند دوو 55 اينچ مدل DSL-55OU1900 از سری محصولات باکیفیت و جدید و هوشمند شرکت بزرگ دوو می باشد. این محصول تولید جدید بوده و دارای تکنولوژی های به روز است که از استانداردهای ملی و بین المللی بهره می برد. تکنولوژی این تلویزیون از نوع OLED می باشد. تکنولوژی OLED در واقع مواد خاص الکترولومینسانس مورد استفاده در نمایشگرهای OLED ترکیبات آلی هستند، به این معنی که آنها حاوی کربن به همراه برخی از ترکیبات دیگر هستند. هر رنگ به ترکیب آلی متفاوتی احتیاج دارد. با وجود پنل قدرتمند و با کیفیت OLED تصاویر زنده و واقعی نمایش داده می شود. تلويزيون 55 اینچ دوو مدل DSL-55OU1900 از نوع هوشمند SMART TV می باشد. با وجود این قابلیت تلویزیون شما تبدیل به دنیایی از سرگرمی و جذابیت با وجود ارتباط با دنیای اینترنت و همچنین سیستم عامل اندروید می شود که می توان در آن از برنامه های کاربردی و بازی و.. استفاده نمود. وجود حافظه داخلی 16 گیگابایت برای ذخیره فایل های بارگیری شده از اینترنت مانند فایل های تصویری، صوتی، برنامه و... مناسب می باشد، همچنین ظرفیت رم تلویزیون 3 گیگابایت بوده که می توان برنامه های اندروید و بازی های مختلف و در کل نرم افزارهای مختلف اندروید را بر روی تلویزیون نصب و از آنها استفاده کرد. کیفیت تصویر در تلويزيون ال ای دی هوشمند دوو 55 اينچ مدل DSL-55OU1900 4K Ultra HD می باشد، با وجود این کیفیت تصاویر پخش شده در بالاترین کیفیت ممکن می باشد. تلويزيون ال ای دی هوشمند دوو 55 اينچ مدل DSL-55OU1900 دارای ریموت کنترل هوشمند باقابلیت Air mouse بوده و همچنین از توان صوتی 30 وات بهره می برد.

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

تکنولوژی های روز دنیا در تلويزيون ال ای دی هوشمند دوو 55 اينچ

تلويزيون ال ای دی هوشمند دوو 55 اينچ مدل DSL-55OU1900 دارای تکنولوژی های پیشرفته تصویری مانند HDR که قابلیت بالاترین تفکیک رنگ را در پخش تصاویر داشته است، به طوری که در تصاویر پخش شده تصاویر تیره بصورت عمیق و تصاویر روشن نیز در عمیق ترین حالت ممکن پخش می شود. در نتیجه تصاویر زنده و واقعی با وضوح بالا و ترکیب رنگ های میلیونی برای کاربران پخش می شود. از دیگر مشخصه ها و قابلیت های کاربردی مهم در تلويزيون هوشمند دوو 55 اينچ مدل DSL-55OU1900 می توان به وجود پنل قدرتمند با رده کیفیتی A+ مگاکنتراست می باشد. تکنولوژی اتصال بی سیم یا Screen Mirroring که قابلیت اتصال گوشی همراه با تلویزیون را داشته و تمام کارهایی که با گوشی انجام می دهید را بدون اتصال سیم از تلویزیون مشاهده نمایید، این قابلیت دارای ویژگی منحصر به فردی نیز می باشد که اتصال 4 گوشی همراه به صورت همزمان به تلویزیون می باشد. تلويزيون ال ای دی هوشمند دوو 55 اينچ مدل DSL-55OU1900 دارای گیرنده دیجیتال قوی داخلی از نوع DVBT2 می باشد که جزو گیرنده های نسل سوم با امکان پشیبانی از فرمت HEVC-H265 می باشد. این موضوع باعث صرفه جویی اقتصادی برای خرید ستاب باکس خارجی می شود. سیستم عامل موجود در این تلویزیون از نوع اندروید نسخه Android TV 8.0 می باشد. از دیگر قابلیت های تلويزيون ال ای دی هوشمند دوو 55 اينچ مدل DSL-55OU1900 پشتیبانی از تکنولوژی HBB TV، مجهز به رابط کاربری هوما که قابلیت اجرای فرامین صوتی فارسی، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی PVR، سیستم راهنمای الکترونیکی برنامه ها، وجود تکنولوژی ماشین زمان Time shift و همچنین قابلیت اتصال به شبکه ی بی سیم و اینترنت اشاره کرد. تلويزيون ال ای دی هوشمند دوو 55 اينچ مدل DSL-55OU1900 دارای درگاه های ارتباطی مختلفی از جمله HDMI دو ورودی و همچنین USB دو ورودی اشاره کرد. سیستم صوتی موجود در تلويزيون دوو 55 اينچ در بالاترین کیفیت ممکن قرار داشته است، مجهز به سیستم صدای دالبی دیجیتال ، دالبی دیجیتال پلاس ، سیستم Surround و همچنین مجهز به سیستم صوتی پیشرفته Harman Kardon می باشد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی