در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite (2022) - P619 - ظرفیت 64 گیگابایت - رم 4 گیگابایت

شناسه محصول: NF27445
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF27445
دسته بندی: تبلت
تولید کننده: سامسونگ samsung سامسونگ
نحوه پرداخت:
فروشنده:
آماده ارسال از از 7 روز روز آینده
20,000,000
19,000,000 تومان 1,000,000 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • ظرفیت باتری: 7040 میلی‌آمپرساعت
  • سیستم عامل: Android 12 - این نسخه برای زمانی است که این تبلت معرفی شده است و ممکن است در هنگام خرید شما، آپدیت جدیدتری برای آن آمده باشد و به اندروید ورژن بالاتر ارتقا پیدا کند . / رابط کاربری One UI 4.0
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • پشتیبانی از سیم‌کارت: یک عدد _ نانو سیم
  • اندازه صفحه نمایش: 10.4 اینچ
  • پردازنده‌ی مرکزی: Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G (8 nm) / هشت هسته ای - دو هسته ی 2.3 گیگاهرتزی Kryo 465 Gold و شش هسته 1.8 گیگاهرتزی Kryo 465 Silver
  • گارانتی: 18 ماه گارانتی شرکتی
  • نحوه پرداخت: نقدی %0Aشرایط اقساط با 25 درصد پیش پرداخت :%0A1- بازنشستگان و مستمر بگیران تامین اجتماعی طرح کیپا در اقساط 12 ماه
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

معرفی   تبلت مدل GALAXY TAB S6 از محصولات 2022 سامسونگ است.این تبلت صفحه‌نمایش 10.4اینچی دارد. بدنه‌ی تمام آلومینیومی این تبلت 7 میلی‌متر ضخامت دارد و از کیفیت ساخت و استحکام خوبی برخوردار است. تراشه Qualcomm SM7125 این تبلت، دارای پردازنده‌ی 8 هست...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite (2022) - P619 - ظرفیت 64 گیگابایت - رم 4 گیگابایت
نقد و بررسی

معرفی

تبلت مدل GALAXY TAB S6 از محصولات 2022 سامسونگ است.این تبلت صفحه‌نمایش 10.4اینچی دارد. بدنه‌ی تمام آلومینیومی این تبلت 7 میلی‌متر ضخامت دارد و از کیفیت ساخت و استحکام خوبی برخوردار است. تراشه Qualcomm SM7125 این تبلت، دارای پردازنده‌ی 8 هسته‌ای با پردازشگر گرافیکی Adreno 618 است. رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی 64 گیگابایتی هم از دیگر مشخصات فنی این محصول است. یک باتری لیتیوم‌-پلیمر 7040 میلی‌آمپری هم وظیفه‌ی توان‌رسانی به این قطعات سخت‌افزاری و صفحه‌نمایش را به‌ عهده دارد. درمجموع قطعات سخت‌افزاری این مدل طوری انتخاب شده‌اند که هم توان کاری خوبی داشته باشند و هم باعث افزایش بیش‌ازحد قیمت نهایی کالا نشوند. این تبلت قابلیت اتصال سیم‌کارت‌ دارد و شبکه‌های ارتباطی 2G ،3G و 4G را پشتیبانی می‌کند و می‌توانید در تمامی شرایط با GALAXY TAB S6 lite آنلاین باشید. دوربین پشتی یا همان دوربین اصلی این تبلت از رزولوشن 8 مگاپیکسل برخورداراست و دوربین جلو یا همان سلفی هم کیفیت 5 مگاپیکسلی دارد. لازم به ذکر است که این تبلت با توجه به تاریخ تولید خود می‌تواند به صورت پیش فرض میزبان رابط کاربری و نسخه سیستم عامل به‌روز باشد.
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

مشخصات ظاهری تبلت سامسونگ s6 lite 2022

هنگام خرید تبلت، لازم است که به ابعاد و وزن آن توجه داشته باشید. ابعاد galaxy tab s6 lite، برابر با ۲۲۴.۵×۱۵۴.۳×۷ میلی متر است و کمی کمتر از ۵۰۰ گرم وزن دارد و در صورت نگه داشتن آن به مدت طولانی در دست، خسته خواهید شد و لازم است آن را روی میز یا پایه‌ای قرار دهید. سیستم عامل این تبلت، اندروید ۱۲ است اما چنانچه موقع خرید شما اندروید بالاتری معرفی شده باشد، احتمالا به‌طور خودکار آپدیت شود.


تبلت سامسونگ s6 lite 2022

پنل LCD این تبلت با رزولوشن ۲۰۰۰×۱۲۰۰ کار می‌کند. حاشیه‌های اطراف نمایشگر، کم و باریک است. کیفیت نمایشگر معمولی است و چیز خارق‌العاده‌ای نسبت به مدل‌های سابق یا مدل‌های رقیب خود ندارد.

قاب پشت تبلت، تمام فلزی‌ بوده و وقتی آن را لمس کنید، زیر دستتان صاف و صیقلی است. متاسفانه، اثر انگشت به‌راحتی روی آن می‌ماند و مدام باید آن را تمیز کنید. اگر تبلت را برای فرزند خود می‌خواهید، لازم است این نکته را در خاطر داشته باشید.

در سمت راست بدنه، دکمه پاور و تغییر ولم قرار گرفته‌اند. پورت Type C و دو اسپیکر، دیگر چیزهایی هستند که در اطراف تبلت مشاهده خواهید کرد. همچنین، پشت قاب فضایی تعبیه شده که قلم تبلت به آن بچسبد.

مشخصات کلی تبلت سامسونگ s6 lite 2022

تبلت اس ۶ لایت، نسل هفتم آیپدهاست که با دو ظرفیت داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگ، به علاوه ۴ گیگ رم عرضه شده است و اگر از یک کارت حافظه استفاده کنید، می‌توانید ظرفیت داخلی آن را به یک ترابایت هم برسانید.

برخلاف آیپدهای برند اپل و برخی تبلت‌های دیگر که قلمشان باید جداگانه خریداری شود، تبلت سامسونگ مجهز به قلم اس استایلوس است که بدون هیچ هزینه‌ی پرداختی اضافی، همراه تبلت به فروش می‌رسد. قلم tab s6 lite 2022 وسیله‌ای پرکاربرد و روان است که کار با تبلت را لذت‌بخش‌تر و راحت‌تر می‌کند.


تبلت سامسونگ s6 lite 2022

اگر طراح یا گرافیست هستید، می‌توانید با کمک قلم این تبلت، به‌سادگی طراحی و کار کنید. اگر برای شرکت در کلاس‌هایتان می‌خواهید از این تبلت به جای لپتاپ استفاده کنید، به سادگی و بدون هیچ مشکلی می‌توانید با کمک قلم همراه، به یادداشت‌برداری بپردازید و بعدا آنها را ادیت کنید یا تغییر دهید.

اگر دنبال وسیله‌ای بزرگتر از موبایل برای بازی‌، گوشی دادن به موسیقی و فیلم دیدن خود می‌خواهید، به کمک این تبلت می‌توانید بازی کنید، به موسیقی گوش دهید و فیلم‌های خود را تماشا کنید؛ چرا که اسپیکرهای کار شده در تبلت s6 lite بسیار باکیفیت و قوی هستند و شما را در صدا غرق می‌کنند. همچنین، قابلیت Dolby Atmos به‌طور پیش‌فرض قطع است. با وصل کردن آن، شدت و وضوح صدا بیشتر هم خواهد بود.

کم پیش می‌آید که کسی از تبلت برای عکاسی استفاده کند و معمولا هم، سازندگان، وقت زیادی روی دوربین تبلت نمی‌گذارند. دوربین پشت Galaxy tab S6، ۸ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل است که امکان فیلمبرداری و عکاسی پانوراما هم به شما می‌دهد، اما همانطور که گفته شد، احتمالا کیفیت‌ عکس‌ها برایتان رضایت بخش نباشد.

باتری تبلت، با شارژر ۱۵ واتی شارژ می‌شود و شارژ شدن آن مثل اکثر تبلت‌ها، زمان‌بر است. اما، پس از شارژ شدن، تا ۱۰ الی ۱۵ ساعت مستقیم می‌توانید با آن فیلم تماشا کنید و در صورت استفاده‌های کم‌مصرف‌تر، شارژ آن تا زمان بیشتری باقی می ماند.

قیمت تبلت s6 lite 2022


تبلت سامسونگ s6 lite 2022

تبلت جدید سامسونگ، نسبت به مدل‌های قبلی آن کارآمدتر است و قابلیت‌های بیشتری روی آن پیاده شده است. کیفیت باتری، ابعاد بزرگ تبلت، کیفیت اسپیکرها و همینطور قلم خوش دست و روان گلکسی تب، همگی موجب شده تا قیمت tab s6 lite 2022، قابل قبول باشد. همچنین، گارانتی ۱۸ ماهه‌ی آن، خیالتان را راحت می‌کند که در صورت آسیب دیدن تبلت، می‌توانید آن را به‌راحتی عوض کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی