در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کنسول بازی مایکروسافت ایکس باکس سری ایکس با دسته قرمز و هدست با سیم

شناسه محصول: NF27412
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF27412
دسته بندی: مایکروسافت
انتخاب گارانتی:
انتخاب پکیج بازی:
نحوه پرداخت:
38,700,000
38,900,000 تومان (200,000) تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • هارد دیسک - HDD: 1 ترابایت Custom non-volatile memory express solid-state storage (NVMe SSD)
  • رنگ: مشکی
  • خانواده محصول: XBOX SERIES X
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

معرفی   کسانی که کمترین آشنایی را با دنیای بازی‌های ویدیویی دارند قطعا کنسول XBOX را حتی تا حد کمی می‌شناسند. این کنسول بازی دارای محبوبیت و طرفدار بسیار زیادی است و شرکت مایکروسافت آن را بع بازار داده است و پشتیبانی می‌کند. کنسول بازی مایک...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
کنسول بازی مایکروسافت ایکس باکس سری ایکس با دسته قرمز و هدست با سیم
نقد و بررسی

معرفی

کسانی که کمترین آشنایی را با دنیای بازی‌های ویدیویی دارند قطعا کنسول XBOX را حتی تا حد کمی می‌شناسند. این کنسول بازی دارای محبوبیت و طرفدار بسیار زیادی است و شرکت مایکروسافت آن را بع بازار داده است و پشتیبانی می‌کند. کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES X ظرفیت 1 ترابایت جدیدترین و پرقدرت‌ترین و با کیفیت‌ترین کنسول ارائه شده این شرکت ابربزرگ است. ما اگر توجهی به سخت‌افزارسری ایکس کنیم متوجه می‌شویم که احتمالا از کنسول Sony Playstation 5 هم قوی‌تر است. مایکروسافت قدرت بالای پردازشی 12 ترافلاپسی و حافظه رم 16gb GDDR6 در این کنسول اجرای بازی‌ها را بسیار باکیفیت‌تر و سریع‌تر می کند و می‌توانید لذتی در رزولوشن 4k با 120fps را تجربه کنید که هر بازی‌کننده‌ای در انتظار آن است. خنک کننده این کنسول شرکت مایکروسافت مشابه نسل قبلی خود کار می‌کند و هوای گرم را توسط فن خنک‌کننده خود از بالای کنسول خارج می‌کنند و این امر به‌دلیل معماری سبک‌تر بودن هوای گرم نسبت به هوای سرد است که سرعت خنک کنندگی را بیش‌ازپیش می‌کند. سیستم صوتی این سیستم هم می‌تواند شما را تحت‌تاثیر گذارد و بیشتر در فضای بازی غرق شوید. SERIES X از سیستم‌های صوتی Dolby Digital 5.1 و Dolby TrueHD with Atmos استفاده می‌کند.
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

ایکس باکس سری ایکس، جدیدترین کنسول بازی معرفی شده توسط کمپانی مایکروسافت است. این دستگاه بازی با ابعاد بزرگی که دارد، عظمت خود را به عنوان یک کنسول نسل نهمی به نمایش می گذارد.

ایکس باکس سری ایکس با دسته قرمز و هدست با سیم
ایکس باکس سری ایکس با دسته قرمز و هدست با سیم

کنسول ایکس باکس سری ایکس

ایکس باکس سری ایکس اصلی ترین رقیب پلی استیشن ۵ به شمار می رود. این کنسول با ظرفیت فوق العاده ۱ ترابایتی که دارد خود را از سایر کنسول های نسل نهم متمایز می سازد. با این حافظه بی نظیر شما به عنوان یک گیمر حرفه ای می توانید همه بازی های مورد علاقه تان را در دستگاه بازی خود داشته باشید.

دسته ایکس باکس قرمز

دسته ایکس باکس قرمز با توجه به ارگونومی دست ها طراحی شده و هنگام استفاده باعث خستگی و آزار آن ها نمی شود. رنگ قرمز مات این کنترلر ظاهری جذاب به وجود آورده است که بازی کردن با آن را بسیار لذت بخش می کند.

هدست با سیم ایکس باکس

این هدست قابلیت تنظیم سایز دارد. با این قابلیت می توانید هدست خود را متناسب با اندازه سر خود تنظیم کنید. طراحی سبک و انعطاف پذیر این محصول باعث می شود، بعد از ساعت ها استفاده احساس خستگی یا درد در اثر استفاده از این هدست نداشته باشید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
خانه وآشپزخانه
خودرو سبک اقساطی
خودرو سنگین اقساطی